Masz pytania? Zadzwonimy!
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, aby szybko uzyskać odpowiedzi na swoje wątpliwości lub zgłosić swój udział w wydarzeniu.

KONFERENCJA NOWOCZESNEGO HR

Prelegenci

26-27 maja 2025
WARSZAWA | ONLINE
Do końca
promocji pozostało:
 

Maciej Orłoś

Prezenter telewizyjny, aktor
Maciej Orłoś urodził się 16 lipca 1960 roku w Warszawie. Najbardziej znany jest jako prezenter telewizyjny, szczególnie dzięki Teleexpressowi, który prowadził z powodzeniem przez wiele lat. Pasja dziennikarska zaowocowała kolejnymi programami, które prowadził lub był ich autorem, np. „Oko w oko”, „A to Polska właśnie”, „Pociąg do kultury”. Od pewnego czasu Orłoś prowadzi swój autorski program w Internecie – „PKS PRESS”. Z każdym nowym rokiem Maciej Orłoś rozwija skrzydła działalności artystycznej również jako konferansjer.

Talent aktorski szlifował w Warszawskiej Akademii Teatralnej, którą z powodzeniem ukończył w roku 1983. Jednakże na scenie teatralnej... więcej zadebiutował rok wcześniej (1982) podwójną rolą: Roberta Piły i żebraka II w „Operze za trzy grosze” Brechta w Teatrze Nowym w Warszawie. Od tego czasu publiczność mogła podziwiać jego talent na scenach warszawskich teatrów (Ateneum, Teatru Nowego i Popularnego) oraz w licznych filmach i serialach. Szczególny rozgłos dały mu seriale: „W Labiryncie”, następnie „Złotopolscy” i „Zaginiona” a także filmy: „Kazimierz Wielki”, „Ucieczka z kina Wolność” i „Obywatel świata”.

Maciej Orłoś jest laureatem wielu nagród w kategoriach najlepszego prezentera i osobowości telewizyjnej. W ostatnim czasie zaistniał także jako autor bajek i opowiadań dla dzieci. Jego twórczość literacka objawiła się w takich książkach, jak: „Tajemnicze przygody Kubusia” (2007r.) oraz „Tajemnicze przygody Meli” (2008r.).

Był prowadzącym ,,Teleexpress” oraz teleturniej o PRL-u ,,300% normy”. Najbardziej lubiany prezenter TVP, którego twarz nieodłącznie kojarzyła się z Jedynką. Widzowie darzą go wielkim zaufaniem i cenią za zaangażowanie, z jakim prowadzi swoje programy jak i imprezy. Konferansjer o wysokiej kulturze osobistej, również z nutką humoru. Sprawdza się w prowadzeniu konferencji, gal, imprez firmowych jak i sportowych.

prof. AWSB dr Anna Syrek-Kosowska

Psycholog biznesu, ekspertka w ocenie i rozwoju potencjału liderskiego
Psycholog biznesu, ekspertka w ocenie i rozwoju potencjału liderskiego. Ceniona psycholog biznesu z ponad 25-letnim doświadczeniem w ocenie i rozwoju potencjału przywódczego. W procesach Zarządzania Talentami współpracuje z Zarządami m.in. ASAHI Group/Kompania Piwowarska, Empik Group, Wedel, Penta. Współtworzy sukcesy Kadry Zarządzającej jako Executive Coach, Mentorka i Szkoleniowiec. Jako pierwsza Polka uzyskała akredytację Superwizora Coachingu w brytyjskiej Coaching Supervision Academy (acc. EMCC, app. ICF). Współpracuje jako Leadership Coach z czołową globalną firmą konsultingową Center for Creative Leadership (CCL- TOP5... więcej Leadership Education). Pełni rolę honorowej Vice President the International Society for Coaching Psychology, jest współtwórczynią studiów podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coachingu w Akademii WSB oraz Wykładowczynią programów MBA i studiów podyplomowych w m.in. Akademii WSB oraz Akademii L. Koźmińskiego. Jest współautorką  naukowych książek z obszaru HRD oraz licznych publikacji w branżowych magazynach i ekspertką w mediach, w tym w:  Forbes, Puls Biznesu, TVN24, Polskie Radio, Sens, Twój Styl, Coaching, Twój Biznes, onet.pl. W portfolio jej klientów są m.in. ING Group, BNP Paribas, Acer, PWC, Future Processing, Jeronimo Martins, Żabka, Pepco, Medicover, Polpharma, AHOP, x-kom, Benefit Systems, PWN, Impel, LafargeHolcim, Fiberhost, UPM, Saint-Gobain, Sanhua Aweco, Leroy Merlin, MediaMarkt.

Barbara Zych

PhD, Head of AI in HR Postgraduates Studies
Ekspertka strategicznego zarządzania efektywnością HR w oparciu o dane i nowe technologie. CEO Employer Branding Institute, jurorka i wykładowca w największych konkursach HR w Indiach, Chinach i Europie. Twórca globalnej konferencji Employer Branding Stras, konkursu EBstars Awards oraz platformy do strategicznego zarządzania doświadczeniami pracowników i kandydatów EBnavi.com, wykorzystującej AI. Autorka książek i narzędzi do strategicznego zarządzania procesami HR. Wykładowca z zakresu AI w HR, Employer Branding, Analityka talentów i Psychologia pozytywna. Liderka pierwszych w Polsce studiów podyplomowych AI w HR na Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie fanka życia z sensem oraz spływów rzecznych SUPem.... więcej
Spotkaj ją na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/barbarazych/

Nikolay Kirov

CEO, Business Consultant, Keynote Speaker
Od 1996 r. doradca, mówca inspiracyjny i trener wykładowca akademicki. Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o. i LifeEnegy.pl. Dyrektor Koźmiński MBA - obszar Przywództwo i Negocjacje - Akademia Leona Koźmińskiego. Wieloletni Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Pasjonat neuronauki stosujący w praktyce biznesowej zdobytą wiedzę. Współtwórca programu „Life and Business Energy Management” „Akademii Świadomego Przywództwa i Współpracy Zespołowej”, „Akademii Negocjacji i Budowania Relacji w Biznesie” „Transformacja organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości Spiral Dynamics - Value Match”... więcej oraz szeregu programów rozwojowych dla biznesu i szkoleń dla firm z zakresu m.in. zarządzania energią życiową, motywacji, współpracy zespołowej oraz komunikacji i negocjacji. Nauczyciel i Instruktor ponad 10 systemów Qigong/Tai Chi, w tym: Shi Ba Shi Taiji Qigong, Caligraphy Health System.

Jacek Krajewski

HR Tech Advisor, Podcast „Trendy HR”
Ekspert w dziedzinie HR Tech z ponad 18-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w zastosowaniach AI w rekrutacji. Wdrażał pierwsze chatboty rekrutacyjne dla czołowych firm w Polsce, takich jak PKO BP, Santander Bank, Aviva i Budimex. Obecnie, jako przedstawiciel Elevato, pomaga rekruterom maksymalizować potencjał ATS w pozyskiwaniu kandydatów. Wykładowca na studiach podyplomowych Senior HR Business Partner oraz AI w HR na Akademii Leona Koźmińskiego. Jako aktywny lider opinii, prowadzi popularny newsletter branżowy z wydarzeniami branżowymi oraz podcast „Trendy HR", docierając do szerokiego grona specjalistów HR w Polsce.

Małgorzata Wdówka Zawadzka

Head of Learning Services Delivery Poland at Ericsson
Liderka, trenerka, mentorka, oraz coach. Od blisko 20 lat wspiera rozwój kompetencji pracowników w sektorze telekomunikacyjnym. Prowadzi zespół trenerski, tworzy i zarządza programami rozwojowymi w obszarze Cloud i AI. Na przestrzeni lat zbierała potrzeby szkoleniowe, tworzyła i wspierała procesy dzielenia się wiedzą, wdrażała rozwiązania L&D, opracowywała procesy szkoleniowe i tworzyła strategie rozwoju kompetencji pracowników. Zawsze będąc blisko technologii i ludzi w niej pracujących. Obecnie wspiera i promuje wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań i  nowych technologii, w tym VR w szkoleniach i edukacji.

Karina Popieluch

Business trainer, MBA&HR Lecturer
Założycielka firmy KaiZen HR i KaiZen IT – Konsultant, Trener Biznesu, Wykładowca Akademicki, Coach ICC. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w doradztwie funduszom inwestycyjnym i zarządom spółek komercyjnych, wspiera transformacje funkcji HR, pracuje nad rozwojem indywidualnym i zespołowym kadry zarządzającej oraz realizuje projekty budujące przewagę organizacji w oparciu o efektywne Zarządzanie Zmianą, Przywództwo i Kapitał Ludzki. Uhonorowana nagrodą Polish Businesswomen Awards w kategorii „Lider w obszarze strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi”. Pomysłodawczyni i kreatorka studiów podyplomowych HR Business Partner oraz wykładowca MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek... więcej rady merytorycznej czasopisma branżowego „HR Business Partner”. Autorka książki HR Business Partner – rola, filary, perspektywy oraz wielu publikacji popularnonaukowych.

Małgorzata Czernecka

Wellbeing strategist, founder of Human Power
Założycielka firmy Human Power. Od 10 lat wspiera liderów dużych firm w zarządzaniu ich własną energią witalną na poziomie fizycznym, emocjonalnym, mentalnym i duchowym. W swojej pracy łączy wiedzę biznesową z psychologią behawioralną, neurobiologią, medycyną sportową i bioenergetyką ciała. Współpracowała z takimi firmami jak m.in.: Shell, Intel, Grupa Żywiec, Axel Springer, Avon, Aviva, Samsung, Orange, Tmobile, PKO S.A., mBANK, Credit Agricole, ING Bank, P&G, HP Inc., etc. Jest autorką licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus oraz współautorką pierwszej w Polsce książki o wellbeingu: „Wellbeing w organizacji”. Współtworzyła raporty z ogólnopolskich badań... więcej  m.in. „Mental Health. Emocje i biznes. Odporność psychiczna pracowników” (2020), „Stresodporni. Odporność psychiczna polskich organizacji 2020” (2021), „Zmęczeni zmęczeniem” (2022). Bardzo lubi mówić, więc można jej posłuchać w podcastach m.in. Forbes Women, ICAN Management „Sekrety mistrzów”, „Becoming a Sustainable Leader” oraz „Finansowy Preppers”. 

Ewa Ambroziak

Psycholożka, trenerka, coach, wykładowczyni akademicka.
Psycholożka zdrowia i kliniczna, certyfikowana trenerka umiejętności psychospołecznych I i II stopnia, coach z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy rozwojowej i terapeutycznej. Prowadzi gabinet pomocy psychologicznej i rozwoju osobistego, specjalizując się we wsparciu kadry specjalistycznej i menedżerskiej w obszarze wypalenia zawodowego, zaburzeń nastroju oraz rozwoju osobistego i kariery. W swoim dorobku ma ponad 5000 godzin szkoleniowych i 4000 godzin pracy indywidualnej z klientami. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Noble Manhattan Coaching. Ukończyła m.in. 2-letni setting psychoanalityczny, terapię Gestalt, kurs MBSR oraz międzynarodowy program trenerski... więcej z psychodramy. Wykładowczyni akademicka w Państwowej Uczelni im. Stefana Batorego. W pracy łączy techniki coachingowe, poznawczo-behawioralne, elementy Mindfulness i psychoedukacji, koncentrując się na budowaniu odporności psychicznej, samoakceptacji oraz efektywnej komunikacji. Autorka programów „Train the Trainers”, superwizorka Szkoły Mentorów. Współpracowała z organizacjami takimi jak m.in. Poczta Polska, DB Schenker, Grupa Żywiec, ADAMED, mBank, Samsung, PKO BP, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, PZU i wieloma innymi.  

Mariusz Kapusta

CEO&Founder Leadership Center
Ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Jego ponad 20-letnie doświadczenie obejmuje prowadzenie międzynarodowych projektów IT oraz opracowywanie i wdrażanie procesów zarządzania projektami w pełnym przekroju branż - od budowlanej, przez farmaceutyczną, po produkcyjną. Jest uznanym mówcą i mentorem w dziedzinie zarządzania projektami, przywództwa oraz narzędzi do zarządzania projektami. Prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Leadership Center, która uczy, jak rozpoczynać i kończyć z sukcesem projekty w świecie, w którym brakuje czasu, brakuje zasobów za to nie brakuje problemów. Wykładowca, trener i właściciel kanału na YouTube „Zarządzanie Projektami – Mariusz Kapusta". Twórca... więcej metody 12 pytań KISS PM® i autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. Prywatnie pasjonuje się strzelectwem dynamicznym (praktycznym) i poszukiwaniem nowych ekstremalnych oraz intelektualnych wyzwań.

Olga Zyzańska

Dyrektor ds. Wierzytelności detalicznych Kruk S A.
Dyrektor ds. Wierzytelności detalicznych Kruk S A. Od wielu lat związana z sektorem finansowym. Działa aktywnie i tworzy nowe rozwiązania po stronie globalnego lidera branży windykacyjnej KRUK S.A. Pracę traktuje jako szereg wyzwań i wie, jak łączyć pasję do współdziałania z ludźmi i umiejętność motywowania ich do rozwoju. W KRUK S.A. od ponad 9 lat jest odpowiedzialna za cały proces odzyskiwania wierzytelności detalicznych w Polsce. Zarządza ponad 800-osobowym zespołem. Jako zaangażowana liderka skutecznie dopasowuje plan działań do celów biznesowych KRUK-a przy jednoczesnym świadomym zarządzaniu kompetencjami.

Adrian Wolak

CEO Traffit – nowatorskiego systemu rekrutacyjnego, który ułatwia automatyzację całego procesu rekrutacji.
Już w trakcie studiów odkrył, że IT to jego pasja, którą kontynuuje do dziś. Traffit funkcjonuje już w ponad 60 krajach i pomógł zatrudnić ponad 500 tys. pracowników, został również wyróżniony główną nagrodą HR DREAM TEAM portalu Pracuj.pl za program „Traffit Pathways”. Adrian prowadzi również podcast „Owocowe wtorki”, w którym wraz z gośćmi rozmawia o trendach w HR, employer brandingu czy procesach onboardingu.

Aleksandra Borowska

HRowiec, coachka, trenerka, studentka psychologii.
Pasjonatka działania, learning by failing i tworzenia kultur organizacyjnych opartych na bezpieczeństwie psychologicznym. Praktyk Analizy Transakcyjnej w obszarze organizacji, moderatorka Design Thinking, konsultantka i trenerka testów psychometrycznych: MaxieDISC oraz Process Communication Model. Nauczycielka akademicka, która ceni sobie autentyczne, szczere i efektywne relacje ze swoim studentkami oraz studentami. Wykłada przedmioty w języku polskim oraz angielskim, do nich należą: warsztat kompetencji HR, employer branding, Analiza Transakcyjna, change management, decision making process. Tutorka, która troszczy się i wspiera w różnych studenckich inicjatywach.

Magdalena Koncewicz

Senior HR Business Partner w Wakacje.pl.
Doświadczony trener biznesu i certyfikowany coach. Pasjonatka rozwoju i ludzi. Obecnie słuchaczka MBA HR w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. W Wakacje.pl, oprócz pracy z biznesem w roli HRBP, odpowiada za projekty rozwojowe, w tym za Akademię Lidera opartą na talentach Gallupa.

Karol Wolski

Partner Zarządzający, Mocni w HR
Współzałożyciel i Partner Zarządzający Mocni w HR. Pasjonat HR-u oraz technologii i analityki. W branży HR pracuje od ponad 12 lat. Pomaga firmom we wdrażaniu wskaźników, analityce HR, badaniach HR oraz automatyzacji procesów. Z wykształcenia psycholog organizacji. Analizy danych oraz metodologii pomiaru uczył się podczas interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w prestiżowej szkole analitycznej prowadzonej na Michigan University. Prowadził badania i analizy zarówno dla firm, jak i w ramach grantów badawczych. Doświadczenie biznesowe zdobywał, pracując jako menedżer w wewnętrznym dziale HR oraz jako konsultant w firmie szkoleniowo-doradczej. Za nim już... więcej ponad 4500 godzin zajęć dla przedstawicieli różnych firm. W jego warsztatach, kursach oraz projektach doradczych brali udział HR-owcy i menedżerowie z m.in.: Grupa Żabka, InPost, Allegro, KGHM, Grupa Lotos, Capgemnini, Arvato, Innogy, IBM, Carlsberg, Workservice, Polpharma, HCM Deck, mBank, Pepco, Brainly, x-kom, Moneygram, Leroy Merlin, Agata Meble. Prelegent licznych branżowych konferencji (m.in. Kongres Kadry, HR Business Partner), autor artykułów branżowych oraz doświadczony trener i wykładowca akademicki (UJ, Akademia Leona Koźmińskiego, Krakowska Akademia, WSB).

Joanna Zalewska

Country Manager Poland/International Sales
Assessment Systems Group
Partner i dystrybutor Hogan Assessments w Polsce
Joanna Zalewska jest konsultantem i praktykiem HR z ponad 25-letnim doświadczeniem w różnych rolach HR w biznesie i doradztwie personalnym. Jej doświadczenie obejmuje różne sektory biznesowe i grupy klientów, dla których realizowała i realizuje projekty z oceny i rozwoju tj. diagnoza potencjału, diagnoza selekcyjna, Feedback 360, DC/AC, wywiady kompetencyjne, audyty managerskie. Jest certyfikowanym konsultantem Hogan Assessment i innych narzędzi psychometrycznych. Z pracy w HR operacyjnym oraz strategicznym w Polsce i zagranicą posiada doświadczenie w zakresie... więcej Change&Transition, będąc odpowiedzialną za projekty M&A w branży farmaceutycznej i FMCG. Międzynarodowe doświadczenie Joanny obejmuje: Globalna rola HR BP z naciskiem na globalny rozwój talentów, Leadership assessment&development, People&Culture. Od 4 lat pracuje w Assessment Systems Group jako Country Manager/International Key Account, kierując zespołem 12 konsultantów i KAMs.

Sławek Błaszczak

Założyciel 4RESULTS, współwłaściciel VALUES I MISSIONONE
Odpowiada za strategię 4Results, rozwój produktów, nowe kierunki rozwojowe. We współpracy z klientami ogromną satysfakcję czerpie z promowania i wdrażania Kultury Odpowiedzialności. Fascynują go nowe kierunki zarządzania związane z ciągle zmieniającym się rynkiem, VUCA/BANI TIME. Szuka metod na uruchamianie zespołów, budowanie skutecznych struktur przy stale zmieniających się warunkach na rynku: zmiany demograficzne, oczekiwania klientów, dynamiczna konkurencja, itd. Jego doświadczenie obejmuje 24 lata pracy w obszarze: zarządzania zmianą, kultury organizacji i rozwoju kompetencji liderskich w firmach wiodących na polskim rynku.

Jacek Santorski

Dyrektor Programowy APP, współwłaściciel Values.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, psycholog kliniczny, zdrowia i społeczny. W pierwszych dwóch dekadach swojej kariery brał udział w rozwoju nowatorskich podejść do psychoterapii. Jednocześnie od początku swojej kariery był przedsiębiorcą – współzałożycielem Laboratorium Psychoedukacji oraz wydawnictwa literatury psychologicznej. W połowie lat 90. zaczął wycofywać się z psychoterapii, przenosząc swoją wiedzę o charakterach i relacjach do pracy z liderkami i liderami biznesu. Założyciel firmy konsultingowej Values (razem z Dominiką Kulczyk), w której 15 lat temu powstała Akademia Psychologii Przywództwa (projekt Values jako studium podyplomowe w Szkole Biznesu PW). Uzyskali licencję na model... więcej i narzędzia Versatile Leadership. W 2023 roku przekazał firmę partnerom, pozostając w roli dyrektora programowego APP. Jest doświadczonym wykładowcą, mentorem, autorytetem medialnym, autorem 10 poczytnych książek. Najnowsza z nich to: „i” – refleksje o przywództwie jutra.
Monika Marciniak

Monika Marciniak

Ekspertka Learning Agility
Co-founder Talent Bridge
Współzałożycielka Talent Bridge, firmy specjalizującej się w psychometrycznych pomiarach kompetencji miękkich i twardych. Współautorka kwestionariusza LAPI opartego o koncepcję Learning Agility oraz wielu innych narzędzi psychometrycznych. Od 14 lat wspiera firmy w obszarze projektowania strategii badania „potencjału” w procesach rekrutacyjnych oraz wewnętrznych procesach rozwojowych (reskilling/ upskilling/ sukcesje/ programy menedżerskie/ awanse na stanowiska liderskie). Prowadzi programy rozwojowe dla osób przygotowywanych do roli menedżerskiej (w kontekście wzmacniania samoświadomości oraz wymiarów zwinnościowych... więcej w ujęciu koncepcji Learning Agility). Współpracuje z menedżerami i liderami wielu nowoczesnych firm, dla których rozwój oraz wzmacnianie samoświadomości stanowią jedne z kluczowych wartości. Ma silne przekonanie, że lider, który nie rozumie siebie, nie zdoła zrozumieć innych. 
Romeo Grzębowski

Romeo Grzębowski

Founder & Chief Inspiration Officer w Extended Tools Polska
Od ponad 25 lat zajmuje się prowadzeniem projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów. Jest certyfikowanym coachem ICC, certyfikowanym konsultantem Extended DISC® i FinxS Sales Assessment, mentorem i ekspertem MIT Enterprise Forum/Start Smart. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wykładając na studiach podyplomowych, czy występując na konferencjach. Jako zwolennik podejścia humanocentrycznego i propagator dbałości o ludzi angażuje się w różne inicjatywy, których celem jest budowanie zdrowych i efektywnie działających kultur organizacyjnych, m.in. jest pomysłodawcą Konkursu “HR, który rozumie Sprzedaż” oraz współautorem i współprowadzącym program „#BiznesToLudzie” w telewizji... więcej Biznes24. Właśnie wydał książkę „LUDZIE - NIE ZASOBY. Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania”, która w ciągu miesiąca od rozpoczęcia przedsprzedaży stała się bestsellerem wydawnictwa Wolters Kluwer.

Współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska. Doświadczenie zdobywał także m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company.

Ukończył Advanced Management Program na IESE Business School, University of Navarra. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Kadrami oraz „Intern Program in Organization and Human Resources Development” organizowany przez University Associates w Stanach Zjednoczonych.
Daria Domagała

Daria Domagała

Director of Studies w Fluentbe, ekspertka od nauczania dorosłych i microlearningu.
Specjalistka w obszarze edukacji językowej osób dorosłych. Ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu nowatorskich rozwiązań, które skutecznie wspierają rozwój kompetencji językowych klientów biznesowych i indywidualnych. Od niemal dekady jest związana z Fluentbe – liderem w branży edukacji językowej online. Jej priorytetem jest wdrażanie śmiałych wizji i nowoczesnych metod, które redefiniują edukację językową. Współtworzy platformę z innowacyjnymi materiałami edukacyjnymi wspieranymi przez rewolucyjne narzędzia AI, które zapewniają efektywną i spersonalizowaną naukę języków.... więcej Prywatnie jest fanką Geralta z Rivii i poliglotką. Uwielbia bieganie, tango argentyńskie oraz inspirujące spotkania z ludźmi, którzy motywują do działania.
Łukasz Czarnołęcki

Łukasz Czarnołęcki

Chief Technology Officer w Fluentbe, specjalista od AI i nowych technologii w HR
Życiowe motto Łukasza: "Life is better with good Wi-Fi and great coffee".

Historię związaną z IT rozpoczął w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, skąd płynnie przeszedł w świat polskich startupów. Od ponad 3 lat w Fluentbe gdzie wspólnie z zespołem przekształca sztukę nauki języków w internetowe, interaktywne zajęcia. Przez ostatnie miesiące wdrażał coraz to nowsze i coraz bardziej zaawansowane rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję. A dziś może powiedzieć, że lekcje prowadzone przez AI to nie przyszłość a teraźniejszość.... więcej Prywatnie pasjonat sportu, kiedyś Crossfit, obecnie sztuki walki, po konferencji zaprasza na matę :)
Aneta Stanuchiewicz

Aneta Stanuchiewicz

Manager ds. Partnerstw Strategicznych, Gremi Personal
Barbara Rajmańska-Wilusz

Barbara Rajmańska-Wilusz

Head of HR w Edenred Polska
Zajmuje się wdrażaniem procesów oraz budowaniem rozwiązań wspomagających rozwój pracowników w organizacji. Specjalizuje się w zarządzaniu talentami, wyznaczaniem długoterminowej strategii HR, zarządzaniu zmianą, projektowaniu organizacyjnym i budowaniu kultury. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalnością Narzędzia Diagnozy Psychologicznej. Certyfikowany praktyk MBTI i Hogan. Praktyk HR z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych koncernach 5 różnych branżach, m.in. IT/FMCG/Finanse i Farmacja (m.in. w IBM, Avon, AXA Polska, czy Astellas Pharma).
Andrzej Nowak

Andrzej Nowak

Founder & CEO Flexee
Założyciel i prezes technologicznego startupu Flexee, dostarczającego cyfrowe benefity pracownicze z zakresu finansów i zdrowia. Flexee to wschodząca gwiazda rynku Fintech w Polsce wg. raporty międzynarodowego funduszu VC - Finch Capital.

Jest absolwentem Akademii Górniczo Hutniczej („AGH”) w Krakowie, gdzie na wydziale Matematyki Stosowanej, ukończył studia magisterskie na kierunku Matematyka o specjalizacji Finanse i Ubezpieczenia. Posiada licencję Doradcy Inwestycyjnego o numerze 406 oraz licencję Maklera Papierów Wartościowych z uprawieniami... więcej do czynności doradztwa inwestycyjnego o numerze 2309. Przed założeniem Flexee Andrzej pracował w sektorze Private Equity, Venture Capital i w bankowości inwestycyjnej.
Wiktoria Kuc

Wiktoria Kuc

Dyrektor personalna w Symfonii
Od kilkunastu lat zarządza projektami w obszarze HR, wspierając firmy z obszaru IT, Fin-Tech i FMCG. Zanim dołączyła do Symfonii, pracowała m.in. w spółkach technologicznych Tech Data (obecnie TD Synnex) i First Data Corporation (obecnie Fiserv). Odpowiadała za zarządzania zasobami ludzkimi w firmach przechodzących zmiany organizacyjne, kulturowe i właścicielskie.

Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie Prawa Pracy na Uniwersytecie Warszawskim, BHP na Politechnice Warszawskiej oraz Negocjacji i Mediacji na Uniwersytecie SPWS. Absolwentka Socjologii (UKSW) i Psychologii w Biznesie (Akademia Leona Koźmińskiego). ... więcej Certyfikowany Trener Biznesu.

Prywatnie amatorka sportów indywidualnych i szachów.
Radosław Korczyński

Radosław Korczyński

Wiceprezes Tutore Poland i prezes Lang Media
Ponad 20 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach menadżerskich we wiodących firmach doradczych i technologicznych.

Od 2021 roku zarządza Tutore, liderem w segmencie nauki języków obcych oraz kursów dla dzieci i młodzieży. Poprzez swoje marki ProfiLingua, eTutor, International Language Institute, Tutore firma obsługuje obecnie ok. 55 tys. klientów indywidualnych i prawie 2 tys. firm. Współpracuje m.in. z: Jeronimo Martins, Lidlem, Santander Consumer Bankiem, ING oraz Volkswagen Polska. Tutore to stabilny pracodawca. Zatrudnia blisko 3 tys. osób. ... więcej Radosław Korczyński pracował wcześniej na wysokich stanowiskach menadżerskich w dużych korporacjach, pracując dla wiodących marek w Europie i na Bliskim Wschodzie. Realizował strategiczne transformacje w branżach: telekomunikacyjnej, medialnej, FMCG, ubezpieczeniowej i bankowej.

Studiował na Warwick Business School i Harvard Business School. Wierzy, że prawdziwa magia dzieje się na styku technologii, marketingu i doświadczenia Klientów.
Ewa Stachowska

Ewa Stachowska

Radca prawny, Head of Legal, Compliance & Public Affairs Edenred Polska
Prawnik specjalizujący się w prawie własności intelektualnej, prawie nowych technologii, Compliance oraz ochronie danych osobowych. Doświadczony praktyk w zakresie kompleksowego wsparcia prawnego w tworzeniu modeli dystrybucji oprogramowania oraz zabezpieczenia własności intelektualnej jego producentów i integratorów. Wspiera przedsiębiorców przy wdrażaniu rozwiązań informatycznych, sztucznej inteligencji i innych nowoczesnych narzędzi do przetwarzania danych. Od ponad 20 lat zaangażowana w doradztwo prawne na rzecz polskich i międzynarodowych... więcej organizacji, w tym dostawców infrastruktury telekomunikacyjnej, przedsiębiorców telekomunikacyjnych, podmiotów z sektora IT oraz finansowego, pracując zarówno w ramach kancelarii zewnętrznych, jak też jako in-house. Posiada bogate doświadczenie w wdrażaniu programów Compliance, które są kluczowe dla zapewnienia zgodności działalności przedsiębiorstw z obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz standardami branżowymi. W szczególności, koncentruje się na programach przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML) mających na celu skuteczne monitorowanie i raportowanie podejrzanych transakcji. Zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem procesów onboardingowych KYC (Know Your Customer), które są niezbędne do weryfikacji tożsamości klientów oraz oceny ich wiarygodności. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu praktycznych aspektów ochrony własności intelektualnej, tworzenia i negocjowania umów wdrożeniowych, ochrony danych osobowych oraz Compliance, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi profesjonalistami w branży.

KontaktMasz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń

Masz problem ze złożeniem zamówienia?
Skontaktuj się ze swoim dedykowanym Doradcą Biznesowym:

Karolina Człapa
Starszy Doradca Klientów Biznesowych

tel. kom: +48 661 870 455

Tomasz Zieliński
Starszy Doradca Klientów Biznesowych

tel. kom.: +48 665 038 076

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Opiekun Merytoryczny

Oliwia Olifer
Product Manager
Organizatorka Kongresu

oliwia.olifer@forum-media.pl

Współpraca Sponsorska i Reklamowa

Katarzyna Likowska
Brand Manager

katarzyna.likowska@forum-media.pl
tel.: 61 66 55 768
tel. kom.: +48 536 784 938

Współpraca Barterowa i Marketingowa

Weronika Nowacka

weronika.nowacka@forum-media.pl
tel.: +48 61 62 87 004

Konferencja Nowoczesnego HR to wyjątkowe ogólnopolskie wydarzenie, które stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów w branży HR. To unikalna konferencja skierowana do specjalistów z różnych obszarów HR – rekruterów, ekspertów odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy (EB), specjalistów ds. komunikacji i well-beingu, a także trenerów, menedżerów HR i dyrektorów HR. Nasze wydarzenia są zawsze wyjątkowe, profesjonalne i merytoryczne, z naciskiem na praktyczne zastosowanie wiedzy.

Konferencja Nowoczesnego HR to idealne miejsce, gdzie uczestnicy mogą nie tylko poznać najnowsze rozwiązania i trendy, ale również nawiązać wartościowe kontakty z innymi specjalistami branży. To konferencja, w której teoria spotyka się z praktyką – prelekcje prowadzone przez uznanych ekspertów z różnych sektorów biznesu dostarczają konkretnych narzędzi i strategii, które można wdrożyć w organizacjach. Podczas wydarzenia omawiane są kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania projektami HR, budowania marki pracodawcy, well-beingu oraz efektywnego pozyskiwania i rozwoju talentów.

Konfernecja Nowoczesnego HR to przestrzeń, w której uczestnicy mają okazję wdrażać innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu zasobami ludzkimi, odpowiadając na rosnące wymagania współczesnego rynku pracy. Dzięki wyjątkowej formule, która łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi rozwiązaniami, każdy uczestnik wychodzi z wydarzenia z konkretnymi umiejętnościami i pomysłami na wdrożenie nowoczesnych strategii w swojej organizacji.

Dołącz do Konferencji HR Business Partner i poznaj jak nasze wydarzenia wyróżniają się na tle innych konferencji HR. To doskonała okazja, by rozwinąć swoje kompetencje, zainspirować się do działania i zbudować nowoczesny HR w swojej organizacji. Przyszłość branży HR zaczyna się tutaj – nie przegap tej szansy!

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
tel kom: 781 153 769

Godziny pracy:
pon. - pt. 08:00 - 16:00

 
@ Copyright 2024 Forum Media Polska