Prelegenci.
Anna Streżyńska
Minister Cyfryzacji w latach 2015-2018, obecnie CEO MC2 Innovations
Z wykształcenia prawnik, przez całe życie zawodowe zaangażowana w ICT (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Ministerstwo Łączności, Ministerstwo Transportu i Budownictwa, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Centrum Studiów Regulacyjnych, Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa, Internet dla Mazowsza, Ministerstwo Cyfryzacji, MC2 Innovations). Od 15 listopada 2005 do 6 maja 2006 - podsekretarz stanu do spraw łączności w Ministerstwie Transportu i Budownictwa. W latach 2006-2012 - Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Od 2012 – 2014 przewodnicząca rady nadzorczej a od 2014 do listopada 2015 prezes zarządu w Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej SA. W marcu 2015 - CEO Internet dla Mazowsza. W latach 2015-2018 Minister Cyfryzacji, przewodnicząca Rady Architektury Informacyjnej Państwa oraz Komitetu Rady Ministrów ds. Cyfryzacji.

W 2008 uhonorowana Nagrodą im. Andrzeja Bączkowskiego (przyznaną za zwalczanie monopolu na rynku telekomunikacyjnym) a w 2010 otrzymała Odznakę Honorową Bene Merito (za sławienie imienia Polski w świecie) z rąk Prezydenta RP. W 2012 otrzymała Nagrodę im. Marka Cara, najwyższe wyróżnienie w sektorze informatyki przyznawane środowiskowo za dokonania w zakresie wdrażania nowych technologii, ze szczególnym uwzględnieniem efektów społecznych działalności nagrodzonej osoby. W 2017 r. CIONET Polska przyznał Ministrowi Cyfryzacji i jego zespołowi nagrodę Digital Excellence Awards 2017 za transformację cyfrową.

Obecnie CEO Grupy Spółek Informatycznych MC2 Innovations, współtwórca i współwłaściciel z Arkadiuszem Szczebiotem marki Carrotspot – platformy HR przyszłości.

https://www.mc2innovations.com/pl/ https://www.linkedin.com/in/annastrezynska/ https://www.facebook.com/StrezynskaAnna/

Andrzej Borczyk
Członek zarządu i Dyrektor Personalny w Grupie Żywiec
Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.

Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku zarządzał swoim pierwszym zespołem sprzedaży. Następnie kierował działem szkoleń, a w kolejnym kroku objął obowiązki Kierownika Regionalnego Sprzedaży zarządzając sprzedażą na terytorium 1/3 Polski. Później na stanowisku Sales Operations Manager koordynował operacje wspierające dział sprzedaży. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Director. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE.

W 2008 roku Andrzej dołączył do firmy Diageo, gdzie pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę, a następnie także na rynki dystrybucyjne Europy Centralno – Wschodniej. Był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie w całej organizacji.

Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach.

Do Grupy Żywiec Andrzej dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu. Grupa Żywiec jest częścią globalnego koncernu Heineken, zatrudnia w Polsce ponad 2000 osób, łączy tradycję i innowacyjność, warzy piwo w pięciu browarach i posiada szerokie portfolio doskonale rozpoznawalnych marek.

Maja Gojtowska
Ekspert ds. komunikacji w HR
Wierzy, że każda firma powinna traktować swoich kandydatów i pracowników przynajmniej tak dobrze jak klientów. Od ponad 10 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanych moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście różnych kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Szkoli, występuje publicznie i prowadzi konsultacje. Od 2016 roku na tematy związane w HR pisze na blogu Gojtowska.com. W 2019 roku ukazała się jej debiutancka książka „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”.

Justyna Kurpierz
EB Menedżer w Capgemini Software Solutions Center
Employer Branding, współpraca z ludźmi, kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe, eventy IT to jej żywioł, w którym pracuje już od kilkunastu lat. Wcześniej jako jednoosobowy zespół, a obecnie zarządzając kilkuosobowym zespołem dba o wizerunek Capgemini na wrocławskim i poznańskim rynku pracy. Uważa iż w EB nie sposób się nudzić a ludzie, których ma się wokół, sprawiają że praca to czysta przyjemność.

Aleksandra Lemańska
Personal Development Manager, Trener, Certified Action Learning Coach
Consultant i Owner w LemanSkills. Absolwentka Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, szkoły trenerów International Trainer and Facilitation Federation oraz certyfikowanego programu Action Learning WIAL Poland. Na co dzień wspiera rozwój kompetencji i potencjału pracowników, pracuje z managerami i specjalistami w ramach wzmacniania kompetencji społecznych. Wspiera biznes na wszystkich poziomach organizacji w zrozumieniu wzajemnych powiązań oraz tego, jak dbanie o aspekty personalne wpływa na osiąganie celów biznesowych.

Dorota Gotowicka
HR Manager w igus Sp z.o.o.
Odpowiedzialna za tworzenie strategii personalnej oraz koordynację działań rekrutacyjnych, onboardingowych, szkoleniowych, jak i wizerunkowych dla firmy igus. Swoją karierę zawodową miała możliwości rozwijać w dużych korporacjach, między innymi w: Accenture, Manpower oraz RUCH S.A. Z wykształcenia psycholog. Ostatni rok studiów spędziła na Universidad de Malaga w Hiszpanii, poznając kulturę oraz język południowej Hiszpanii. Prywatnie wielbicielka podróży i sportu głównie narciarstwa, snowboardu, gry w golfa oraz jazdy na longboardzie w rożnych zakątkach świata.

Aleksandra Banaszek
Specjalista ds. HR w igus Sp z.o.o.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Polityka Społeczna i studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku HR Bussines Partner . Swoją przygodę z HR rozpoczęła w firmie RUCH S.A. Obecnie Specjalista ds. HR w igus Sp. z o.o. Odpowiada m.in. za kompleksową koordynację procesów rekrutacyjnych oraz szkoleniowych. Współtworzy i realizuje badanie Candidate Experience, badanie zaangażowania pracowników oraz działania z zakresu Employer Brandingu. Interesuje się zmianami zachodzącymi na rynku pracy, w szczególności tymi związanymi z wejściem na rynek pracy Millenialsów. Prywatnie miłośniczka podróży, wielbicielka poznawania nowych smaków oraz sztuki, w tym również sztuki performatywnej.