Prelegenci.
Jolanta Kwaśniewska
GOŚĆ SPECJALNY
Pierwsza Dama Rzeczypospolitej Polskiej w latach (1995-2005). Założycielka i Prezeska Fundacji “Porozumienie Bez Barier”. Prawniczka. Członkini organizacji międzynarodowych oraz honorowa patronka inicjatyw o zasięgu europejskim i światowym.
Katarzyna Bolanowska
Liderka zespołu Employer Branding w LPP, z kilkuletnim doświadczeniem w rekrutacji i employer brandingu. Uwielbia prace z ludźmi i ciekawe projekty, szczególnie te które mają wiele wyzwań. Jej motto to „Ludzie są niesamowici”. Prywatnie: fanka Gdańska do którego przeprowadziła się 4 lata temu oraz miłośniczka psów, szczególnie Frani i Freji , których jest właścicielką.

Agnieszka Ciećwierz
Partner w firmie Sigmund Polska i autorka bestselleru „Rekrutacja oparta na kompetencjach”. Specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych, Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta.

Michalina Chmielewska
Michalina Chmielewska - Senior People & Culture Specialist w Mirumee Software, gdzie zarządza całym cyklem życia pracowników. Entuzjastka HR rozumianego jako Human Relations, partnerka dla biznesu i kultur organizacji, które stawiają w centrum ludzi.

Małgorzata Czernecka
Psycholożka biznesu, trenerka, specjalistka w obszarze zarządzania energią pracowników i liderów oraz odporności psychicznej i mental health w dużych firmach. Założycielka firmy Human Power, w ramach której na co dzień tworzy programy, projekty oraz strategie wellbeing. Od 8 lat wspiera liderów dużych firm w zarządzaniu ich własną energią witalną na poziomie fizycznym, emocjonalnym i mentalnym. Współpracowała z takimi firmami jak m.in. Shell, Intel, Grupa Żywiec, Axel Springer, Avon, Aviva, Samsung, Orange, T mobile, PKO S.A., mBANK, Credit Agricole, ING Bank, P&G, HP Inc.

Magdalena Diak-Kamińska

Od kilkunastu lat niezmiennie związana z obszarem HR, gdzie swoje zawodowe kompetencje i doświadczenia rozwijała m. in. w zakresie rekrutacji, kompleksowego doradztwa i współpracy z kadrą zarządzającą i menedżerami różnych obszarów biznesowych, strategii HR, wsparcia rozwojowego, oceny kompetencji, programów stażowych.

Od ponad 4 lat Menedżer Zespołu Rekrutacji w PKN ORLEN, gdzie skutecznie rozwija obszar rekrutacji oraz ma okazję tworzyć nowe rozwiązania oraz angażować się w szereg inicjatyw i projektów HR, w tym w ramach Grupy Kapitałowej. Z pasją realizująca programy i inicjatywy skierowane do studentów i absolwentów rozpoczynających swoją karierę zawodową. Zawsze skoncentrowana na ludziach, ich mocnych stronach oraz na partnerskiej współpracy opartej na dialogu i wzajemnym poszukiwaniu rozwiązań.

Absolwentka Wydziału Prawa na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Menedżerów Personalnych na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.


Maja Gojtowska
Od ponad 13 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR. W lutym 2020 roku zdobyła certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzy i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi konsultacje, szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm.

Aleksandra Hajęcka

Talent Sourcing & EVP Leader w IKEA Retail.

Od ponad 6 lat związana z budowaniem marki pracodawcy oraz rekrutacją, zbierając doświadczenie w działach HR oraz People & Culture w branży Retail i QSR.

Obecnie w IKEA odpowiedzialna za strategię employer brandingową, budowanie zaangażowania pracowników oraz aktywne przyciąganie kandydatów zainteresowanych pracą w firmie kierującej się wartościami.


Mateusz Jabłonowski
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji

Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi jest związany od ponad sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS.

Eliza Jarmołowicz
Senior Manager, Group Organization and Talent Development, ALLEGRO.

Marta Klepka

Pomysłodawczyni, autorka i organizatorka ogólnopolskiego projektu #byckobietaontour, który tworzy głównie dla kobiet. Prawniczka, przedsiębiorczyni. Jest dyrektorem Heron Live Hotel w Gródku nad Dunajcem.

Organizuje konferencje motywacyjne i akcje charytatywne. Zorganizowała i poprowadziła tysiąc różnorodnych eventów.

Osobowość Roku 2018 w plebiscycie Głosu Wielkopolskiego w kategorii: działalność społeczna i charytatywna, w 2019 roku, podczas Festiwalu Kobiet Internetu w Gdańsku uhonorowana eFKą ON TOUR jako KOBIETA INTEGRUJĄCA.


Joanna Kotzian
Jedna z założycielek firmy Well.hr. Ekspert i strateg w obszarach wellbeingu, różnorodności i employer brandingu. Od blisko 20 lat działa w branży doradczej. Przez wiele lat zajmowała się budowaniem wizerunku pracodawców, dziś wspólnie z partnerami Well.hr buduje lepsze miejsca pracy. Prowadzi badania, szkolenia i projekty doradcze, dzieli się swoją wiedzą na konferencjach, szkoleniach oraz w publikacjach. Wśród jej zawodowych pasji są kultura organizacyjna, różnorodność i włączanie, budowanie pozytywnych doświadczeń kandydatów i pracowników, budowanie zaangażowania pracowników, employer branding oraz zarządzanie różnorodnością. W Well.hr odpowiada m.in. za projektowanie i realizację badań kondycji psychicznej, różnorodności, wizerunku pracodawcy, zaangażowania, a także za identyfikację Employee Value Proposition. Doświadczony trener biznesu, autorka wielu publikacji, propagatorka idei wellbeing w pracy.

Agnieszka Mrówka
Menedżerka i wieloletni ekspert w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w międzynarodowych organizacjach. Wykładowca na studiach podyplomowych, współautor kierunków studiów magisterskich, MBA i podyplomowych oraz Członek Rady Programowej Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Doświadczony praktyk w zakresie projektowania strategii i polityki personalnej oraz strategii marki pracodawcy. Wdrożyła w organizacjach wiele nowoczesnych rozwiązań i projektów związanych z budowaniem kultury organizacyjnej, różnorodnością, przywództwem, budowaniem zaangażowania pracowników, mobilnością pracowników oraz zarządzaniem wiedzą. Kieruje zespołem employer brandingu odpowiedzialnym za budowanie marki pracodawcy w Grupie ORLEN.

Agnieszka Polewka

P&C Manager w Philip Morris w Polsce


Jacek Santorski

absolwent uniwersytetu warszawskiego, po dwudziestu latach praktyki psychoterapeutycznej zajął się psychologia przywodztwa. Prowadzi we wspolpracy ze Szkola Biznesu Politechniki Warszawskiej autorska Akademie Psychologii Przywodztwa. Byly wydawca, autor 10 ciu ksiazek. Uznany konsultant i mentor. W grudniu 2022 po raz czwarty znalazl sie na liscie 10 ciu najchetniej sluchanych doradcow w badaniu osrodka Think Tank i Instytutu Monitorowania Biznes „Kogo slucha polski biznes?” W kategorii doradcy. Jego najnowsza ksiazka: I - refleksje o przywodztwie jutra - napisana z Pawlem Oksanowiczem. Podcasty, zapisy wykladow na platformie: app.santorski.pl


Anna Schulz

Strategiczny Konsultant HR – Europa Centralna (Polska, Niemcy, Holandia, Szwajcaria, Austria) H&M HENNES.

Posiada ponad 15letnie doświadczenie pracy w obszarze HR. Od ponad 12 lat wspiera rozwój logistyki w biznesie e-commerce i sprzedaży detalicznej. Ceniona za dostarczenie strategii HR skutecznie wspierającej wyniki biznesowe, zarządzanie z wizją i myślenie przyszłościowe, a także za umiejętność zachowania balansu pomiędzy stawianymi wymaganiami a wsparciem zespołu oraz efektywną organizację zasobów ludzkich.


Katarzyna Świątkowska - Kamińska

Manager zespołu partnerstwa biznesowego HR, departament rekrutacji i rozwoju w CREDIT AGRICOLE


Katarzyna Tomczyk

Senior HR Director, Poland and Global Operations w Groupon

Menedżerka z bogatym doświadczeniem w HR i biznesie w wielokulturowych, cross-funkcjonalnych dużych organizacjach międzynarodowych (BAT, Avon, Groupon).

Obecnie wraz z międzynarodowym zespołem HRBP wspiera zespoły Global Operations (Shared Service Center i funkcje wsparcia) zlokalizowane głównie w Polsce, Hiszpanii i Indiach.

Pasjonuje się bliską współpracą z biznesem, pomagając w realizacji celów poprzez oferowanie dobrze dopasowanych programów i inicjatyw HR, koncentrujących się na umiejętnościach i odpowiedzialności menedżerów oraz angażowaniu pracowników.


Karol Wolski

Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy

HR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Założyciel HRM Academy – platformy online umożliwiającej rozwój kompetencji osobom z branży HR (szczególnie w obszarze HR analytics). Pracował jako Change and Development Manager w Grupie Fideltronik.


Sylwester Zimon

Culture Officer
Xebia

Doktor nauk społecznych i wieloletni praktyk różnych obszarów marketingu. Od 2017 roku rozwija się w dziedzinie Employer Brandingu w branży IT oraz angażuje w projekty HR. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się jako wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.


Agnieszka Żak-Stechlińska

HR Ekspert w Grupa Komputronik, Inicjatorka i Koordynatorka Programu Ambasadorów marki pracodawcy. W HR od 12 lat na stanowiskach specjalistycznych i managerskich. Obecnie najbliżej jej do zarządzania projektami HR i EB. Jej ostatnim największym projektem było zbudowanie i wdrożenie strategii EB dla organizacji.

Działaczka i organizatorka wyznająca zasadę, że wiele można zdziałać dzięki dobrym relacjom. Miłośniczka jogi i klasycznego rock’a.


Ewelina Strawa

Trener mentalny kadry executive, felietonistka, wykładowczyni akademicka, Pomysłodawczyni Projektu Dobre Życie Lidera, mówią o niej Kobieta Zmiany. Ukończyła studia MBA, 23 lata w sprzedaży, doświadczenie w korporacji min. jako dyrektor sprzedaży. Przez ostatnie 3 lata, przeprowadziła 200 liderów przez zmianę̨, ku lepszemu życiu w biznesie i prywatnie.


Karina Popieluch

Założycielka KaiZen HR i KaiZen IT, Dyrektor programowa studiów podyplomowych HR Business Partner i Senior HR Business Partner w Akademii Leona Koźmińskiego. Uznana prelegentka i autorka.


Anna Morzy-Brzosko

Head of Blended Learning @Youniversity


Dorota Sawicz

Dyrektor Personalny Grupy LUX MED. Odpowiada za cały obszar HR Grupy LUX MED, w tym integrację spółek zależnych. Propaguje strategiczne, partnerskie podejście we współpracy z biznesem. W konkursie Pulsu Medycyny otrzymała tytuł najlepszego menadżera HR w ochronie zdrowia. Absolwentka studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła również m.in., podyplomowe studia Prawa Pracy na Uniwersytecie Jagiellońskim, kursy z zakresu zarządzania na National Louis University w Chicago oraz globalny program dla liderów Bupa Advance.


Karol Kamas

Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Sodexo
Benefits and Rewards Services Polska

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu i zarządzania produktami. W Sodexo pracuje od grudnia 2020 r. Odpowiada za strategię rozwoju biznesu spółki, strategię marketingową i komunikacyjną oraz ofertę produktową na polskim rynku. W latach 2013-2020 związany był z bankiem BNP Paribas (wcześniej Bank BGŻ), gdzie odpowiadał m.in. marketing, zarządzanie i innowacje produktowe. Ma na koncie liczne sukcesy związane z launchem wielu produktów oraz działania marketingowe w różnych gałęziach sektora usług. Jest członkiem kapituł takich konkursów jak Golden Arrow, Kreatura czy Loyalty Heroes. Zarządzane przez niego marki i produkty były wielokrotnie wyróżniane w prestiżowych konkursach, m.in. Digital Champions Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji czy Effie Awards Stowarzyszenia.


Paweł Bołwan

Senior Key Account Manager w Lunching.pl

Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi koncernami, a także małymi firmami rodzinnymi, głównie firmami produkcyjnymi. Doświadczenie zdobywał w branżach automotive, hotelarskiej, eventowej, opakowaniowej. Obecnie doradza i pomaga firmom w zakresie benefitu lunchowego. Absolwent Socjologii w Collegium Civitas i Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Pasjonat sportów wodnych, od ponad 25 lat żegluje, zdobywa kolejne specjalizacje w nurkowaniu i aktywnie spędza czas nad wodą


Katarzyna Turska

Dyrektor HR Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Doświadczony menedżer z wieloletnią praktyką w międzynarodowym i wielokulturowym środowisku. Jest cenionym partnerem dla struktur biznesowych. Potrafi szeroko spojrzeć na rynek, doskonale rozumie procesy biznesowe. Ukierunkowana na wspólne budowanie strategii i realizację zakładanych celów. Wysoce zorientowana na budowanie profesjonalnych relacji oraz wypracowanie rozwiązań. W Sodexo odpowiada za obszar zarządzania zasobami ludzkimi.


Sławomir Łopalewski

Dyrektor Zarządzający LUX MED Ubezpieczenia

Sławomir Łopalewski jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w kompleksowym budowaniu biznesu ubezpieczeniowego, głównie w obszarze bancassurance oraz w modelach wielokanałowych. Znany jest z doskonałego rozumienia aktualnych potrzeb, determinacji w poszukiwaniu rozwiązań oraz nieszablonowego podejścia do zarządzania zespołami i projektami. Przez ponad dekadę był CEO PKO Ubezpieczenia, wcześniej CEO oraz Członkiem Zarządu odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing Nordea Życie, długoletnim członkiem Komisji Rewizyjnej PIU. Przez wiele lat pracował także w firmach doradczych, głównie Deloitte Consulting. Sławomir jest absolwentem IESE Business School/AMP oraz kursów menadżerskich na Harvard Business School i Kellogg School of Management, a także Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.


Jarosław Paśnik

Business Line Manager, Employee Benefits Edenred Polska

Ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu skutecznych programów benefitowych dla klientów korporacyjnych. Doskonale zna potrzeby środowiska pracy i wie które rozwiązania wdrożyć, aby zwiększyć motywację pracowników z różnych branż.
Na co dzień kieruje się mottem „Efektywna motywacja kluczem do sukcesu firmy”. W tym obszarze doradza, edukuje, projektuje spersonalizowane programy wellbeingowe, aby zwiększyć poziom szczęścia w firmie. Pasjonat motoryzacji i dobrego jedzenia. Absolwent Ekonomii w ramach specjalności ekonomii menedżerskiej.


Beata Dyraga

Prekursorka i liderka wellbeingu firmowego w Polsce. Założycielka i prezeska Grupy Prodialog (rok zał. 2002). Trenerka psychologii biznesu, coachka, nauczycielka świadomego rozwoju. Inspirująca mówczyni.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej; od ponad 20 lat buduje kompleksowe programy corporate wellness i tworzy kulturę wellbeingową w polskich i europejskich organizacjach.

Wspiera HR i zarządy jako konsultantka strategiczna i merytoryczna. Jest autorką licznych artykułów eksperckich, a ponadto joginką oraz twórczynią szkoły Praktyki Świadomej Obecności. Jako innowatorka, skutecznie łączy wellbeing pracownika z wellbeingiem organizacji.