Prelegenci.
Agnieszka Ciećwierz
Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta.

Maja Gojtowska
Od ponad 13 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR. W lutym 2020 roku zdobyła certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzy i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi konsultacje, szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm.

Olga Żółkiewicz
Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. Od zawsze związana z firmami technologicznymi, stworzyła struktury EB w największej polskiej firmie IT. Trenerka, szkoli z zakresu Employer Branding, Personal Branding oraz Candidate & Employee Experience. Z wykształcenia psycholog oraz Employer Brandingowiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR, a także certyfikowana facylitatorka. Employer Branding Manager w 7N. Współautorka książki „Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu”. Na co dzień aktywna na instagramie (how2hr).

Anna Trochim
Head of HR Poland, Cushman&Wakefield
Od 2007 roku jestem związana z branżą HR. Przez te lata zdobywałam doświadczenia w międzynarodowych organizacjac, takich jak Grupa Allianz, Atos Global Delivery Center oraz Grupa Spółek Danone w obszarach rekrutacji, rozwoju i szkoleń, zarządzania talentami oraz HR Biznes Partneringu na poziomie lokalnym oraz regionalnym.
W 2018 roku dołączyłam do zespołu Cushman & Wakefield, gdzie od lipca 2020 roku odpowiadam za obszar HR w Polsce. Dzięki mojemu kilkuletniemu zaangażowaniu w rozwój Think Tanku HR Influencers, mam możliwość wymiany dobrych praktyk z koleżankami i kolegami z branży i wdrażania ich w naszej organizacji. Od 2019 roku jestem także wykładowcą w Dolnośląskiej Szkole Wyższej na kierunku Human Resources i Coaching. Regularnie dzielę się też swoimi doświadczeniami na łamach czasopisma Personel Plus.
Z mentoringiem jestem związana od kilku lat – pierwotnie w roli mentee, następnie, wraz z upływem lat, w roli mentora, dotychczas w programach Mentors4Members (HR Influencers), HR Power (Kingmakers) oraz Top Woman in Real Estate. Na co dzień pełnię też rolę nieformalnego mentora dla menedżerów Cushman & Wakefield – wierzę, że możliwość wymiany myśli, doświadczeń, wspólnego zatrzymania się i refleksji może przynieść ogromną zmianę i przyczynić się do rozwoju – zarówno mentee, jak i mentora, zarówno HRowca i menedżera.

Anna Sykut
Chief Evangelist systemu rekrutacyjnego TRAFFIT - od prawie 5 lat pomaga rekruterom w usprawnianiu ich procesów rekrutacyjnych. Skupiona na kwestiach związanych z candidate experience i employer brandingiem. Baczna obserwatorka rynku pracy oraz nowych trendów w branży HR. Entuzjastka liczb, z wykształcenia ekonomistka.

Beata Mosór-Szyszka
Co-Owner & Managing Partner w Project: People
Jest serial entrepreneurką, współzałożycielką i managing partnerką w Project: People i Project: Values, jednocześnie jest prezesem 2 spółdzielni Hermes & Partner. Dodatkowo jest współautorką książki The LiGHT Book (Z m.in. Robertem Cialdini czy Phillipem Zimbardo) oraz autorką różnorodnych narzędzi biznesowych (m.in. Values Poker czy Lean Marketing Sprint). Jest strategiem, marketingowcem i konsultantem lean z ponad 14 letnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Sabre, T-Mobile czy Google. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako mentor w programach akceleracyjnych (np. Google LaunchPad Warsaw, EIT Digital) oraz jako wykładowca na Wyższej Szkole Europejskiej oraz Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. W 2016 roku wspólnie z Joanną Ostafin założyła Project: People, które w ciągu 4 lat działania (2016-2020) współpracowało z ponad 160 klientami z 16 krajów na całym świecie, budując zespół 18 konsultantów i osiągając niemal rokrocznie wzrost 200% Y2Y.

Maciej Kawecki
Prorektor WSB w Warszawie, Prezes Instytutu Lema
Of counsel w Maruta Wachta, Dzień Dobry TVN

Andrzej Czechowski
Chief Data Officer - Business Intelligence Head, Samsung Electronics Polska
W Samsung Electronics jako CDO odpowiedzialny za obszary analityki, raportowania, badań, IT i innowacji. Od ponad 20 lat specjalizuje się w rozwiązaniach dotyczących zaawansowanej analizy danych, systemów CRM i innowacji a od 18 lat na stanowiskach menedżerskich.
Doświadczenie zdobywał w firmach konsultingowych realizując projekty doradcze oraz wdrożenia systemów CRM w Portugalii, Niemczech, USA oraz w Polsce w sektorach telekomunikacyjnym, detalicznym oraz głównie bankowym (10 lat). Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka a także studiów MBA.

Maciej Zderkiewicz
Digital Learning Technology Lead Coca-Cola HBC

Karolina Turostowska
HR Manager w SolarSpot Sp. z o.o.
Trener, Właściciel firmy HR Mania, ponad 12 lat doświadczenia w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim w dużych organizacjach.

Dorota Wellman

Jestem dziennikarką telewizyjną, radiową i prasową. Razem z Marcinem Prokopem od 14 lat w duecie, z powodzeniem prowadzę program Dzień Dobry TVN. Ostatnio tworzę program „Inspirujące kobiety” w TVN Style.

Współtworzyłam wiele programów telewizyjnych, m. in. "Podróże z żartem", "Czytam, bo lubię", "Ten jeden dzień", "Pytanie na śniadanie". Z prasą byłam związana za pośrednictwem „Wysokich Obcasów”, "Gali", "Vivy", "Fashion Magazine" czy "Existence". Jestem autorką książek: "Ja nie mogę być modelką?!”, „Jak być przyzwoitym człowiekiem?”. Nie jest mi obca także kariera filmowa, byłam reżyserką, producentką i aktorką (m. in. u Andrzej Wajdy wcieliłam się w rolę Henryki Krzywonos w obrazie "Wałęsa. Człowiek z nadziei"). Współpracowałam m. in. z Radiem Solidarność, Radiem Eska, Radiem Zet i Tok FM.

Zostałam nagrodzona m. in. Wiktorem w kategorii Prezenter Telewizyjny w 2010 roku, wyróżnieniem InicjaTOR 2015 (MediaTory), Europejską Nagrodą Tolerancji w 2014 roku.

Według rankingów Gazety Wyborczej i Wprost uznano mnie za jedną z najbardziej wpływowych kobiet w polskich mediach, drugą najcenniejszą polską gwiazdą w 2017 roku według rankingu Forbes. Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców uhonorowało mnie Hortensją dla Kobiety Roku 2017. Docenił mnie również portal naTemat w artykule "Dorota Wellman – możesz jej nie lubić, ale nie masz prawa jej nie szanować”.


Marta Klepka

Jestem dyrektorem Heron Live Hotel, ekskluzywnego hotelu nad Jeziorem Rożnowskim. Przez 8 lat byłam dyrektorem hotelu bardzo cenionego w Polsce i na świecie - Blow Up Hall 5050.

Pełniłam także funkcję Prezesa Spółki Fortis Nowy Stary Browar.

Z wykształcenia jestem prawniczką, studiowałam m. in. we Frankfurcie nad Odrą.

Organizuję konferencje motywacyjne i akcje charytatywne. Jestem autorką ogólnopolskiego projektu #byckobietaontour, który tworzę głównie dla kobiet.

Zainicjowałam i poprowadziłam 15 edycji prestiżowego wydarzenia dla lojalnych i wiernych klientów Klub Starego Browaru, nagrodzonego nagrodą Doskonałość Mody „Twojego Stylu” w 2016 roku oraz kilkaset innych eventów.

Prowadziłam audycję „W poszukiwaniu dobrego życia” w radiu Emaus, do której zaprosiłam między innymi: Alicję Majewską, Włodzimierza Korcza,Grażynę Wolszczak, Jurka Owsiaka, Dorotę Wellman i Hannę Lis.


Małgorzata Ohme

Psycholog, jedna z najbardziej cenionych dziennikarek w Polsce. Ukończyła psychologię społeczną SWPS w Warszawie. Jest współzałożycielką pierwszej w Polsce najnowocześniejszej platformy oferującej wsparcie psychologiczne i rozwój osobisty dla pracowników – MINDGRAM. Jest właścicielką portalu dla kobiet ohme.pl, gospodynią Dzień Dobry TVN i autorskich programów w Onecie. Prowadzi wykłady, prelekcje i webinary związane ze zdrowiem psychicznym, poprawą jakości życia, life coachingiem i rozwojem osobistym.


Joanna Malinowska- Parzydło

Maciej Żylewicz
Head of Content Mindgram, trener i konsultant.

Specjalizuje się w temacie szczęścia w pracy. Świetnie zna się na efektywnej komunikacji – od opowiadania historii biznesowych po prowadzenie prezentacji. Od kilkunastu lat prowadzi zespoły, od konsultanckich po sprzedażowe, a jako trener i konsultant pracuje z największymi firmami technologicznymi. Pasjonat i projektant gier strategicznych, wiecznie surfujący po crowdfundingowych portalach w poszukiwaniu nowych, czasem szalonych, projektów. Wierzy w podejście, że wszyscy podnosimy sobie komfort pracy, wykonując bardzo małe, ale częste, zmiany jakościowe.


Monika Smulewicz

Partner, dyrektor zarządzająca outsourcingiem kadr, płac i rachunkowości w Grant Thornton. Założycielka społeczności HR na szpilkach oraz Akademii Mistrzostwa Kadrowo-Płacowego i Zarządzania Zasobami Ludzkimi – w projekcie z sukcesem przeszkolonych zostało już prawie 10.000 osób z całej Polski.

Ekspert, praktyk, a nade wszystko pasjonatka prawa pracy. Zawodowo, od ponad 20 lat, „sparingpartnerka biznesu”. Wspiera przedsiębiorców w obszarze kadrowo-płacowym, rozwiązując problemy, z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje. Od wielu lat, na salach szkoleniowych, edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach.


Anna Selwakowska – Domańska

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” oraz Szkoły Trenerów Biznesu MATRIK w Krakowie. Magister socjologii ze specjalnością Badanie Rynku i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim, a także certyfikowany trener biznesu i zarządzania, mentor, coach oraz wykładowca na studiach podyplomowych w WSB z zakresu HR.

Praktyk biznesu z ponad 19 letnim doświadczeniem zdobytym na stanowiskach managerskich w międzynarodowych organizacjach, m.in. jako Global Training & Development Manager w Starbucks. Obszarami jej ekspertyzy są rekrutacja - 12 lat w branży oraz obszar szkoleń i rozwoju pracowników od 7 lat. Certyfikowany, międzynarodowy trener – facylitator Management 3.0: zwinne zarządzanie na bazie metodyk Agile poziom Foundation. Od 2015 roku akredytowany konsultant Insights Discovery®. Ukończyła 8-tygodniowy kurs MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction). Członkini Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Autorka publikacji w czasopiśmie "Personel i Zarządzanie”.


Angelika Blicharz

Head of People&Culture w uPacjenta, trener, coach, konsultant badania DISC D3. Zarządza inicjatywami i projektami HR, projektuje strategie HR i współpracuje bezpośrednio z kadrą zarządzającą. Prywatnie pasjonatka zdrowego trybu życia i rozwoju. Na co dzień wspiera pracowników w drodze do ich zawodowego sukcesu.


Ewelina Strawa

Przez 20 lat pracowałam jako manager w korporacjach. Skutecznie przeprowadziłam organizację przez proces zmiany, dokonując transformacji klienta consumer otrzymując nagrodę Najlepszego Dyrektora. Dzisiaj Jestem certyfikowanym trenerem Structogram ® Polska, trenerem mentalnym liderów oraz przedsiębiorcą , wykładowcą akademickim i prelegentem licznych konferencji biznesowych m.in. Kongresu Profesjonalistów HR Business Partner czy Konferencji Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Ukończyłam studia MBA, jestem pomysłodawczynią szkoleń dedykowanych dla Liderów, min. AKADEMII DOBREGO ŻYCIA LIDERA oraz autorką książki – Lider 5.0.


Marek Kamiński

Zdobywca biegunów, założycie Fundacji i Marek Kaminski Academy. Jako pierwszy na świecie zdobył oba bieguny Ziemi w ciągu jednego roku, bez pomocy z zewnątrz, za co został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa. Inspiruje setki tysięcy ludzi w Polsce i na świecie poprzez książki, filmy, podcasty, webinary i programy trenerskie.

Stworzył Marek Kamiński Academy, której misją jest promowanie wiary w potencjał ludzki i budowanie odporności psychicznej. Daje sprawdzone narzędzia do zmiany i osiągania celów, które od 20 lat zmieniają̨ życie dziesiątek tysięcy ludzi i pomagają̨ w rozwoju osobistym i biznesowym.

Założyciel Fundacji oraz pomysłodawca międzynarodowego programu transformacyjno-rozwojowego Life Plan Academy dla młodzieży w wieku 14-17 lat, którego celem jest zmiana jakości życia, zapobieganie depresji i budowa własnej wartości, poprzez naukę osiągania indywidualnych celów.

Aby dowiedzieć się więcej odwiedź:
www.marekkaminskiacademy.com
www.fundacjamarkakaminskiego.com


Rafał Czerniawski

Head of Sales FREE NOW for Business. Urodzony w Poznaniu, studiował na City University of New York, na tej uczelni grał w koszykówkę w lidze NCAA (stypendium sportowe). Styl zarządzania wychodzi z doświadczenia sportowego. Pracował w USA jako przedstawiciel handlowy w firmie Challenger LTD (dzisiaj Elgin streetsweepers) i Sales manager w State Funding na Manhattanie. Zycie, Szkoła i praca w USA pokazały mu kompletnie inny świat i doświadczenia które wykorzystuje w swoim podejściu do biznesu. Spędził całe życie w zespołach o różnym charakterze więc w nich czuje się jak ryba w wodzie. budowanie, jednoczenie i prowadzenie zespołów w kierunku wspólnego celu to jego specjalność. Mieszkając 15 lat w Nowym Jorku żyje stwierdzeniem że "trawa nie jest bardziej zielona po drugiej stronie, tylko tam gdzie ją podlewamy", podejście które wyciąga z ludzi to co w nich najlepsze w jego opinii.


Aleksandra Kuzaj

Psycholog, trenerka, coach

Posiada ponad 13 lat doświadczenia w zakresie tworzenia przyjaznych i etycznych miejsc pracy. Trenerka, autorka szkoleń i procedur antymobbingowych. Pełni funkcję doradczyni, Rzeczniczki Etyki, interweniuje (m.in. w ramach komisji antymobbingowych). Wykładowczyni akademicka w zakresie tematyki mobbingu na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Spędziła ponad 600 godzin w komisjach antymobbingowych. Absolwentka Wydziału Psychologii SWPS oraz studiów podyplomowych z zakresu interwencji kryzysowej.


Jolanta Nowak

Strategic HR Business Partner, Cisco Customer Experience EMEAR

Zarządzanie współczesną organizacją wymaga budowania kapitału ludzkiego w oparciu o potrzeby rynkowe i organizacyjne. Trudno wyobrazić sobie budowanie kapitału ludzkiego w organizacji, bez rozwoju osobistego pracowników, efektywnego przywództwa i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które wspierają indywidualne potrzeby pracownika. Tworzenie kultury organizacyjnej, która inspiruje rozwój potencjału ludzkiego oraz odpowiada na współczesne wyzwania jest moją pasja i stanowi powód, dla którego wybrałam pracę w obszarze nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Jestem absolwentką Uniwersytetu Napier w Edynburgu, ukończyłam studia magisterskie o kierunku Zarządzanie w biznesie i zarządzanie zasobami ludzkimi. Przez ponad 10 lat pracowałam za granicą dla międzynarodowych korporacji takich jak InterContinental Hotel Groups (IHG), GlaxoSmithKline (GSK), Koch Industries czy Avid Technologies, pełniąc role regionalne i globalne, w zarządzaniu zasobami ludzkimi, stacjonując w takich miastach jak Edynburg, Londyn czy Luxemburg. Obecnie pracuję w Polsce dla Cisco, odpowiadając za funkcje Poland Human Resources (HR) Lead oraz jestem strategicznym HR Biznes Partnerem dla liderów organizacji Cisco Customer Experience w regionie EMEAR (Europe, Middle East Africa & Russia).

Poza pracą, z pasją podróżuję po świecie, odkrywając nowe smaki i poznając nowe kultury. Chętnie nawiązuję relację z osobami, które odważnie idą przez świat, nie boją się wyzwań oraz odznaczają się znakomitym poczuciem humoru.


Ricardo Maia

Head of Business Development & Expansion at Blue Colibri International


Artur Leśniak

Rocket Jobs


Karolina Cichosz

Key Account Manager at Universum


Dorota Morel

Global Production Manager at Universum