Prelegenci.
Katarzyna Bolanowska
Liderka zespołu Employer Branding w LPP, z kilkuletnim doświadczeniem w rekrutacji i employer brandingu. Uwielbia prace z ludźmi i ciekawe projekty, szczególnie te które mają wiele wyzwań. Jej motto to „Ludzie są niesamowici”. Prywatnie: fanka Gdańska do którego przeprowadziła się 4 lata temu oraz miłośniczka psów, szczególnie Frani i Freji , których jest właścicielką.

Agnieszka Ciećwierz
Partner w firmie Sigmund Polska i autorka bestselleru „Rekrutacja oparta na kompetencjach”. Specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych, Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta.

Michalina Chmielewska
Michalina Chmielewska - Senior People & Culture Specialist w Mirumee Software, gdzie zarządza całym cyklem życia pracowników. Entuzjastka HR rozumianego jako Human Relations, partnerka dla biznesu i kultur organizacji, które stawiają w centrum ludzi.

Małgorzata Czernecka
Psycholożka biznesu, trenerka, specjalistka w obszarze zarządzania energią pracowników i liderów oraz odporności psychicznej i mental health w dużych firmach. Założycielka firmy Human Power, w ramach której na co dzień tworzy programy, projekty oraz strategie wellbeing. Od 8 lat wspiera liderów dużych firm w zarządzaniu ich własną energią witalną na poziomie fizycznym, emocjonalnym i mentalnym. Współpracowała z takimi firmami jak m.in. Shell, Intel, Grupa Żywiec, Axel Springer, Avon, Aviva, Samsung, Orange, T mobile, PKO S.A., mBANK, Credit Agricole, ING Bank, P&G, HP Inc.

Wojciech Filipkowski
Posiada doświadczenie w agencjach rekrutacyjnych oraz software house’ach. Obecnie dzieli się doświadczeniem i zdobywa nowe, dzieląc czas między rolę rekrutera/onboardera oraz rolę HRBP (początek drogi). Jest odpowiedzialny za proces rekrutacji „end to end”, employer branding, budowanie relacji biznesowych oraz pozytywne candidate experience oraz employee experience. Skupia dużo uwagi na jakości tego, co robi, szczególnie jeśli chodzi o pracę z ludźmi i relację. To pozwala mu zmieniać kontakty w kontrakty.

Maja Gojtowska
Od ponad 13 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR. W lutym 2020 roku zdobyła certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzy i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi konsultacje, szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm.

Aleksandra Hajęcka

Talent Sourcing & EVP Leader w IKEA Retail.

Od ponad 6 lat związana z budowaniem marki pracodawcy oraz rekrutacją, zbierając doświadczenie w działach HR oraz People & Culture w branży Retail i QSR.

Obecnie w IKEA odpowiedzialna za strategię employer brandingową, budowanie zaangażowania pracowników oraz aktywne przyciąganie kandydatów zainteresowanych pracą w firmie kierującej się wartościami.


Mateusz Jabłonowski
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji

Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi jest związany od ponad sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS.

Eliza Jarmołowicz
Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji

Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi jest związany od ponad sześciu lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS.

Marta Klepka
Dyrektor pięciogwiazdkowego Heron Live Hotel w Gródku nad Dunajcem.

Joanna Kotzian
Jedna z założycielek firmy Well.hr. Ekspert i strateg w obszarach wellbeingu, różnorodności i employer brandingu. Od blisko 20 lat działa w branży doradczej. Przez wiele lat zajmowała się budowaniem wizerunku pracodawców, dziś wspólnie z partnerami Well.hr buduje lepsze miejsca pracy. Prowadzi badania, szkolenia i projekty doradcze, dzieli się swoją wiedzą na konferencjach, szkoleniach oraz w publikacjach. Wśród jej zawodowych pasji są kultura organizacyjna, różnorodność i włączanie, budowanie pozytywnych doświadczeń kandydatów i pracowników, budowanie zaangażowania pracowników, employer branding oraz zarządzanie różnorodnością. W Well.hr odpowiada m.in. za projektowanie i realizację badań kondycji psychicznej, różnorodności, wizerunku pracodawcy, zaangażowania, a także za identyfikację Employee Value Proposition. Doświadczony trener biznesu, autorka wielu publikacji, propagatorka idei wellbeing w pracy.

Agnieszka Mrówka
Menedżerka i wieloletni ekspert w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w międzynarodowych organizacjach. Wykładowca na studiach podyplomowych, współautor kierunków studiów magisterskich, MBA i podyplomowych oraz Członek Rady Programowej Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Doświadczony praktyk w zakresie projektowania strategii i polityki personalnej oraz strategii marki pracodawcy. Wdrożyła w organizacjach wiele nowoczesnych rozwiązań i projektów związanych z budowaniem kultury organizacyjnej, różnorodnością, przywództwem, budowaniem zaangażowania pracowników, mobilnością pracowników oraz zarządzaniem wiedzą. Kieruje zespołem employer brandingu odpowiedzialnym za budowanie marki pracodawcy w Grupie ORLEN.

Martyna Pawul

Starszy specjalista ds. employer brandingu w Empik SA, gdzie odpowiada za działania z zakresu budowania marki pracodawcy. Od blisko 7 lat koordynuje nagradzane i efektywne projekty związane z angażującym środowiskiem pracy, różnorodnością, komunikacją wewnętrzną, marketingiem rekrutacyjnym oraz programy skierowane do studentów i absolwentów. Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim i studiów podyplomowych z employer brandingu na Akademii Leona Koźmińskiego.


Agnieszka Polewka

P&C Manager w Philip Morris w Polsce


Jacek Santorski

absolwent uniwersytetu warszawskiego, po dwudziestu latach praktyki psychoterapeutycznej zajął się psychologia przywodztwa. Prowadzi we wspolpracy ze Szkola Biznesu Politechniki Warszawskiej autorska Akademie Psychologii Przywodztwa. Byly wydawca, autor 10 ciu ksiazek. Uznany konsultant i mentor. W grudniu 2022 po raz czwarty znalazl sie na liscie 10 ciu najchetniej sluchanych doradcow w badaniu osrodka Think Tank i Instytutu Monitorowania Biznes „Kogo slucha polski biznes?” W kategorii doradcy. Jego najnowsza ksiazka: I - refleksje o przywodztwie jutra - napisana z Pawlem Oksanowiczem. Podcasty, zapisy wykladow na platformie: app.santorski.pl


Anna Schulz

Strategiczny Konsultant HR – Europa Centralna (Polska, Niemcy, Holandia, Szwajcaria, Austria) H&M HENNES.

Posiada ponad 15letnie doświadczenie pracy w obszarze HR. Od ponad 12 lat wspiera rozwój logistyki w biznesie e-commerce i sprzedaży detalicznej. Ceniona za dostarczenie strategii HR skutecznie wspierającej wyniki biznesowe, zarządzanie z wizją i myślenie przyszłościowe, a także za umiejętność zachowania balansu pomiędzy stawianymi wymaganiami a wsparciem zespołu oraz efektywną organizację zasobów ludzkich.


Katarzyna Świątkowska - Kamińska

Manager zespołu partnerstwa biznesowego HR, departament rekrutacji i rozwoju w CREDIT AGRICOLE


Katarzyna Tomczyk

Senior HR Director, Poland and Global Operations w Groupon

Menedżerka z bogatym doświadczeniem w HR i biznesie w wielokulturowych, cross-funkcjonalnych dużych organizacjach międzynarodowych (BAT, Avon, Groupon).

Obecnie wraz z międzynarodowym zespołem HRBP wspiera zespoły Global Operations (Shared Service Center i funkcje wsparcia) zlokalizowane głównie w Polsce, Hiszpanii i Indiach.

Pasjonuje się bliską współpracą z biznesem, pomagając w realizacji celów poprzez oferowanie dobrze dopasowanych programów i inicjatyw HR, koncentrujących się na umiejętnościach i odpowiedzialności menedżerów oraz angażowaniu pracowników.


Edyta Wiśniewska

Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy

HR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Założyciel HRM Academy – platformy online umożliwiającej rozwój kompetencji osobom z branży HR (szczególnie w obszarze HR analytics). Pracował jako Change and Development Manager w Grupie Fideltronik.


Karol Wolski

Członek Rady Programowej HR Data Club, Właściciel, HRM Academy

HR-owiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Założyciel HRM Academy – platformy online umożliwiającej rozwój kompetencji osobom z branży HR (szczególnie w obszarze HR analytics). Pracował jako Change and Development Manager w Grupie Fideltronik.


Sylwester Zimon

Culture Officer
Xebia

Doktor nauk społecznych i wieloletni praktyk różnych obszarów marketingu. Od 2017 roku rozwija się w dziedzinie Employer Brandingu w branży IT oraz angażuje w projekty HR. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się jako wykładowca Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.


Agnieszka Żak-Stechlińska

HR Ekspert w Grupa Komputronik, Inicjatorka i Koordynatorka Programu Ambasadorów marki pracodawcy. W HR od 12 lat na stanowiskach specjalistycznych i managerskich. Obecnie najbliżej jej do zarządzania projektami HR i EB. Jej ostatnim największym projektem było zbudowanie i wdrożenie strategii EB dla organizacji.

Działaczka i organizatorka wyznająca zasadę, że wiele można zdziałać dzięki dobrym relacjom. Miłośniczka jogi i klasycznego rock’a.