Prelegenci.
Prof. Andrzej Blikle
Praktyk biznesu i wykładowca.
Od 1996 zajmuje się zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw (TQM), z czego prowadzi cykliczne konwersatorium w Warszawie. Autor książki „Doktryna Jakości”.  Honorowy członek i współtwórca Polskiego Towarzystwa Informatycznego, członek Europejskiej Akademii Nauk i Rady Języka Polskiego, gdzie przewodniczy Zespołowi Terminologii Informatycznej. W latach 1997-1998 był prezesem warszawskiego Klubu Rotary, od którego w 2008 otrzymał Medal Paula Harrisa. W roku 2006 został przewodniczącym rady fundacji Centrum im. Adama Smitha.
Sebastian Kotow
Praktyk, badacz, wykładowca akademicki.
Swoja karierę rozpoczynał od pracy w finansach i bankowości. W kolejnych latach zajął się doradztwem strategicznym, szkoleniami badaniami i popularyzowaniem psychologii w biznesie. W ciągu ostatnich 20 lat pracował w 13 krajach na świecie piastując funkcje eksperckie i menedżerskie – członka zarządu i prezesa w międzynarodowych firmach z branży szkoleniowo-doradczej – Brian Tracy International, FranklinCovey czy Door Group S.A. Obecnie pełni rolę CEO firmy szkoleniowo-doradczej – Institute of Behavioral Design, jest partnerem w firmie badawczej Neurohm i wykładowcą psychologii zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego na studiach MBA. Autor 3 bestsellerów z obszaru rozwoju osobistego, psychologii i zarządzania. Dwa z nich napisał z uznanym światowym autorytetem biznesu – Brianem Tracy. Ostania książka -„Matematyka Zaufania” została wydana w kwietniu 2018 r. W ciągu ostatnich kilku lat prowadził badania i projekty doradcze dla przedstawicieli ponad 80 firm z 21 krajów świata.
Prof. Jerzy Bralczyk
Językoznawca, ekspert
Polski językoznawca, profesor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki. Jerzy Bralczyk doktoryzował się w 1973, habilitował w 1986, a tytuł profesorski uzyskał w 2000. Od 1999 wykłada na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Jest członkiem Rady Języka Polskiego od 1996, czyli od początku jej istnienia, a od 2003 zasiada w jej prezydium. Jest także członkiem Polskiego Towarzystwa Językoznawczego, Komitetu Językoznawstwa PAN, Rady Etyki i Ładu Informacyjnego przy Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i Collegium Invisibile. W TVP Polonia prowadził cotygodniowy program Mówi się (od 2001 do 2007). W Polskim Radiu prowadzi codzienną audycję Słowo o słowie.
Profesor Bralczyk odznaczony został Złotym Krzyżem Zasługi (1988) i Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski (1998).
Krzysztof Jóźwiak
Microsoft Technology Consultant / Pre-Sales Engineer SoftwareONE
Od 11 lat w świecie IT, związany głównie z produktami firmy Microsoft. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje i zdobywa nowe certyfikaty. Posiada certyfikację MCTS, MCSA, MCSE. Od siedmiu lat dzieli się swoją wiedzą jako Microsoft Certified Trainer.
Mariusz Kapusta
Ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami.
Posiada ponad 17 lat doświadczenia w prowadzeniu międzynarodowych projektów dla Procter & Gamble, szkoleniach managerów globalnych korporacji oraz w projektach łączących IT i wykorzystaniu gier w biznesie i zarządzaniu firmą. Wykłada zarządzanie projektami na Politechnice Warszawskiej oraz prowadzi program „Zarządzanie Projektami w Praktyce” dla studentów MBA Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jako członek zarządu Fundacji Spartanie Dzieciom realizuje projekty charytatywne i pełni rolę mentora dla wolontariuszy. Pasjonuje go upraszczanie zarządzania projektami. Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. Twórca metody 12 pytań KISS PM ™, dzięki której zarządzanie projektami nie jest trudne.
Maja Gojtowska
Ekspertka employer bradingu i roli HR w nowoczesnej komunikacji.
Specjalista zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z ośmioletnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR; www.gojtowska.com.
dr Barbara Zych
CEO Employer Branding Institute.
Na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców w Polsce; Autorka narzędzi z obszaru analityki talentów (ebnavi.com) i angażowania pracowników w procesy biznesowe (pepperto.com). Wykładowca akademicki, autorka książek z obszaru HR. Na co dzień przekonuje Polaków do tego, że można być szczęśliwym w pracy w ramach akcji pracujebolubie.pl. Autorka bloga www.barbarazych.com
Zyta Machnicka
CEO i główny strateg Lightness, autorka bloga CandidateExperience.pl.
Od 14 lat w branży HR, jest jedną z pierwszych osób w Polsce wyspecjalizowanych w obszarze employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu oraz pomysłodawczyni i opiekun merytoryczny Studiów Podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie. Od 2011 r. prowadzi działalność konsultingową, w ramach której zrealizowała już ponad 200 projektów edukacyjnych z obszaru employer brandingu. Prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Wyróżniona tytułem „Tygrysa Biznesu” za 2018 r. Współautorka książki „To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu” i autorka artykułów z zakresu candidate & employee experience. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.
Małgorzata Czernecka
Psycholog biznesu, trener, ekspert w obszarze zarządzania energią pracowników.
Prezes Zarządu Human Power. Specjalistka w obszarze zarządzania energią pracowników, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania managerów i ich zespołów, work-life blend oraz psycho-immunologii. Tworzy oraz wspiera wdrożenia długoterminowych strategii mających na celu optymalizację stylu pracy w dużych firmach.  Pomysłodawczyni innowacyjnych programów rozwojowych Human Power z zakresu zarządzania własną energią, łączących wiedzę z obszaru neurobiologii, medycyny sportowej, psychologii i dietetyki. Autorka licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus. Współautorka pierwszej w Polsce książki o wellbeingu: „Wellbeing w organizacji”. Jest współtwórcą Power Auditu – pierwszego w Polsce narzędzia do diagnozy poziomu energii pracowników oraz współautorką ogólnopolskiego badania „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”.
Michał Nowicki
Partner zarządzający, dział korporacyjny i ochrony danych osobowych.
Kancelaria prawna Nowicki i Ziemczyk (KNZ).
Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego z wyróżnieniem oraz aplikację sądową prowadzoną w Sądzie Okręgowym w Warszawie. Od stycznia 2006 r. wykonuje zawód adwokata. Posiada doświadczenie zawodowe nabyte podczas pracy w kancelarii prawnej oraz firmie konsultingowej. Od ponad 10 lat partner zarządzający KNZ. Aktualnie prowadzi w KNZ dział korporacyjny i ochrony danych osobowych gdzie doradza klientom z zakresu m.in. prawa spółek, zamówień publicznych, prawa kontraktów oraz ochrony danych osobowych. Wspiera również działania działu prawa pracy, na którego czele stał przez wiele lat.
Agata Sobczyk 
Partner, dział prawa pracy.
Kancelaria prawna Nowicki i Ziemczyk (KNZ).
Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego z wyróżnieniem,  aplikację adwokacką w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, jest radcą prawnym przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie.  W czasie studiów uczestniczyła w zajęciach Szkoły Prawa Amerykańskiego. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała specjalizując się w przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy w jednym z międzynarodowych banków oraz w warszawskich kancelariach (specjalizacja prawo pracy, prawo cywilne i prawo korporacyjne). Aktualnie prowadzi w KNZ dział prawa pracy, gdzie doradza pracodawcom w zakresie m.in. wprowadzania regulacji wewnętrznych, restrukturyzacji zatrudnienia, optymalizacji kosztów zatrudnienia, ochrony danych osobowych w zatrudnieniu.
Anna Kędzierska
Gryzmografka, Psycholog, Trenerka biznesu, Ekspertka wystąpień publicznych i medialnych.
10.000 godzin przepracowanych na salach szkoleniowych, 9 lat wystąpień w mediach, 16 projektów webinarowych i prelekcji na konferencjach dla środowiska medycznego. Wystąpienia publiczne to moja codzienność od lat. Wszystkie mają jeden wspólny mianownik –klarowny przekaz, który skutecznie przykuwa uwagę słuchaczy. Moim wyróżnikiem stały się prezentacje wzbogacone odręcznymi wizualizacjami. To sprawdzony prze mnie sposób na opakowanie merytoryki z zakresu kompetencji miękkich. Od 3 lat rysuję filmy i prezentacje dla Klientów opowiedz.to.
Maciek Cichocki
Storyteller, Twórca narracji, Trener biznesu, Ekspert w obszarze zmiany.
Tworzę i opowiadam historie, które dają do myślenia. Projektuję narracje, które wspierają zmiany, skłaniają do refleksji i działania. Pomagają osiągnąć cel i kreować odczucia klientów. Opowiadanie towarzyszy mi od zawsze. Od 15 lat to mój sposób na życie. W liczbach oznacza to ponad 10.000 godzin pracy na większych i mniejszych scenach, ponad 30 projektów e-learningowych, setki poprowadzonych prezentacji i dziesiątki scenariuszy napisanych dla innych.
Przemysław Kadula
CEO Talent Place.
Przedsiębiorca kierujący się wizją personalizacji rekrutacji i edukacji. Wyróżniony na liście Forbes “30 under 30” zestawieniu 30 najzdolniejszych Polaków przed 30 rokiem życia. Od 2009 Founder i CEO portalu edukacyjnego Notatek.pl. Twórca platformy szkoleniowej Skillveo oraz platformy rekrutacyjnej Talent Place. W zestawieniu, wykreowane przez Przemka Kadulę rozwiązania tworzą grupę Everuptive, która wprowadza Human Resources w erę sharing economy. Jako CEO Talent Place, jest pionierem jakościowej rekrutacji opartej na crowdstaffingu. Tworząc społeczność profesjonalnych rekruterów w Talent Place, od 3 lat łączy nowoczesne metody rekrutacji z centralną rolą człowieka.
Mateusz Kaliszewski
Praktyk oraz doświadczony konsultant design thinking.
Od 7 lat prowadzi warsztaty, szkolenia i projekty z wykorzystaniem tej metody. Prowadzi również szkolenia moderatorów design thinking. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu klientom realnej wartości biznesowej płynącej z design thinking. Dzięki temu zdobył zaufanie wielu korporacji i instytucji publicznych. Ponadto, rozwija i łączy design thinking z innymi metodami, narzędziami i naukami m.in. z ekonomią behawioralną.
Iwona Suchomska
Z wykształcenia filolog angielski, pedagog i specjalista HRM. Z zawodu HR-owiec, rekruter, konsultant, doradca, trener, asesor i manager. Prywatnie miłośniczka muzyki, poezji i sztuki, w tym kulinarnej.
Kobieta przedsiębiorcza, twardo stąpająca po ziemi, z duszą społecznika.

W 2019 roku otrzymała tytuł Kobieta Charyzmatyczna w kategorii Kobieta Przedsiębiorcza i Kobieta Społeczna.

Iwona rozpoczęła swoją ścieżkę zawodową w pierwszej w Polsce firmie doradztwa personalnego, gdzie jej dusza kobiety biznesu miała szansę na intensywny rozwój, przechodząc całą ścieżkę kariery od Młodszego Konsultanta po Szefa dwóch Oddziałów Firmy. Kolejny etap kariery to „zielony sen z action planem w tle”, czyli HR’owiec w branży automotive. Wyścig z czasem, swoimi możliwościami oraz nieustanny on-the-job training złożyły się na prawdziwy HR ’owy cross-fit i sparring, ale również przygotowały ją na kolejne wyzwania. 
Od 13 lat prowadzi firmę Keystone Consulting, której głównym celem jest zmiana sposobu zarządzania ludźmi w biznesie. Razem z zespołem Konsultantów wspiera Klientów w procesach zmian, którym nieustannie podlegają firmy i ich pracownicy.

Filozofią, którą Iwona Suchomska kieruje się od początku swojej kariery zawodowej jest Kaizen – ciągły proces usprawnień, ciągły rozwój. Przyszłość branży HR-owej widzi w stałym i sukcesywnym doskonaleniu się oraz mądrym wykorzystaniu posiadanych zasobów. Poszukuje nowatorskich rozwiązań, będących odpowiedzią na dynamikę dzisiejszego zmieniającego się świata. Wierzy, że technologie pozwalają na szybszą i lepszą implementację nowych rozwiązań dla organizacji – rozwiązań dopasowanych do potrzeb ludzi.

Jako nauczycielka z przekonania, Iwona pracuje z osobami reprezentującymi wszystkie aktywne zawodowo pokolenia. Promując potrzebę odpowiedniego dopasowania i stałego motywowania do rozwoju, podjęła się projektu skierowanego do młodych ludzi na początku ich życia zawodowego, mającego na celu pomoc w znalezieniu tej pierwszej, właściwej, dopasowanej do ich potrzeb i możliwości pracy. Efekt to kilkaset zadowolonych pracowników z konkretnymi kwalifikacjami.

Iwona Suchomska - informacje w skrócie:

  • Szefowa Startupu Thalento® Polska 
  • Wyłączny Partner Thalento® w Polsce
  • CEO/Założyciel Keystone Consulting, firmy konsultingowej specjalizującej się w doradztwie w procesie zmian i nowoczesnym zarządzaniu ludźmi. 
  • HR-owiec: rekruter, konsultant, doradca, trener, asesor, manager. 
  • Propagator praktycznego zastosowania filozofii Kaizen.
  • Społecznik z przekonania.
Mirosław Filipski 
Zawodowy konsultant, od zawsze związany z obszarem zarządzania ludźmi. 

Wszechstronne doświadczenie zdobywał w różnych organizacjach polskich i zagranicznych, firmach produkcyjnych i doradczych. Karierę zawodową rozpoczął jako inspektor ds. kadr i płac w firmie, która wzmacniała wyrobiska górnicze. W swoim bogatym, dorobku posiada doświadczenia w realizacji pracy z zakresu pozyskania, rozwijania i utrzymania pracowników.  

Od 13 lat związany z Keystone Consulting.
W pracy uwielbia zajmować się kulturą organizacyjną i procesem zmiany, ma alergię na kwantyfikowalne podejście do zarządzania. Niestety, większość prac projektowych realizowanych przez Mirka związanych jest z tym drugim. Tworzył rozwiązania i zarządzał projektami z zakresu opracowania struktur organizacyjnych, etatyzacji, tworzenia systemów motywacyjnych. Ponadto prowadził prace mające na celu ocenę potencjału i kompetencji pracowników, jak i kulturową gotowość do zmian. 

W pracy lubi chodzić utartymi ścieżkami. Ceni sprawdzone rozwiązania, sceptycznie podchodzi do technologii w zarządzaniu. Wierzy, że technologia zabiera pracy ludzkiej sens. Uważa, że zarządzanie pokoleniami to jest manipulacja i wymysł HR’owców teoretyków, którzy w zjawiska demograficzne wpisali nośne hasła i idee.

Z wykształcenia socjolog, interesuje się zachowaniami ludzi w pracy.

Mirek Filipski - informacje w skrócie:

  • Startup Thalento® Polska 
  • Partner Thalento® w Polsce
  • Partner / Założyciel Keystone Consulting, firmy konsultingowej specjalizującej się w doradztwie w procesie zmian i nowoczesnym zarządzaniu ludźmi. 
  • Założyciel Keystone Talents.
  • Zawodowy konsultant. 
  • Socjolog z powołania.
Karolina Turostowska
HR Manager, Trener, właściciel firmy HR Mania

Od ponad 12 lat związana jest z obszarem ZZL. Współpracowała z dużymi organizacjami głownie z branży telekomunikacyjnej i farmaceutycznej, przez ostatnich kilka lat odpowiedzialna była za zarządzanie zespołem HR Business Partnerów i zespołem Trenerów w kilkusetosobowej firmie. Obecnie jako zewnętrzny konsultant wspiera managerów w rozwijaniu ich kompetencji liderskich i budowaniu zaangażowanych zespołów. Prowadzi również zajęcia dla przyszłych trenerów. Wierzy, że sukces skutecznych zespołów zależy od kompetencji lidera, który nimi zarządza a leadership jest jak matematyka - nie ma w niż żadnego sekretnego składnika, a jedyną zasadą jest konsekwentne robienie właściwych rzeczy we właściwy sposób

Karina Popieluch
Konsultant, Wykładowca Akademicki, Trener Biznesu, Coach, Asesor.

Założycielka KaiZen HR, Członek Executive Education Advisory Board wspierającej działania Center of Excellence oraz Partner Merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego. Pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych HR Business Partner. Wspiera transformacje funkcji HR i realizuje projekty doradcze oraz rozwojowe, budujące przewagę organizacji w oparciu o efektywne Zarządzanie Zmianą, Przywództwo i Kapitał Ludzki.

Marta Ambroziak
Wieloletni ekspert w dziedzinie rekrutacji, Mentor i partner merytoryczny firmy Talent Place, Talent Acquisition & Development Manager firmy Samsung.

Od 14 lat związana z HR. Na co dzień zajmuje się pozyskiwaniem talentów i employer brandingiem. Ostatnie lata pracy zawodowej to wdrażanie strategii pozyskiwania talentów dla międzynarodowych korporacji. Pracując w firmie Accenture, jako pierwsza zdecydowałam się zaufać, promowanej przez Talent Place, idei crowdstaffingu. Obecnie w ramach pracy freelancera współpracuje z Talent Place, przekonując pracodawców w Polsce i za granicą, że crowdstaffing to rozwiązanie na brak talentów. Na stałe związana z firmą Samsung, gdzie realizuje się jako HR Manager.