Goście specjalni.
Jerzy Owsiak
Inspirator, organizator, człowiek orkiestra
Dziennikarz radiowy i producent telewizyjny, ale najbardziej znany jest ze swojej działalności charytatywnej. Założyciel i Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, główny pomysłodawca i realizator corocznego Finału WOŚP.

W młodości jak sam przyznaje należał do grupy mazowieckich hippisów, zapatrzonych w swoich "amerykańskich braci" i właśnie z tamtych fascynacji i legendy festiwalu Woodstock 1969 wyrósł jego Przystanek Woodstock – jeden z największych letnich festiwali na świecie. Jest organizowany od 1995 roku. Od 2018 roku festiwal zmienił nazwę na Pol’and’Rock.

Od 1988 roku prowadził w Rozgłośni Harcerskiej swoją pierwszą autorską audycję. Po zakończeniu współpracy z Rozgłośnią Harcerską następnym przedsięwzięciem Jurka była audycja "Brum" prowadzona przez niego na falach Programu 3. Od grudnia 1991 zaczął przygotowywać dla telewizyjnej Dwójki program "Róbta, co chceta, czyli rockandrollowa jazda bez trzymanki", który od lata 1994 zmienił nazwę na "Dziura w koszu", a od 1996 - na "Kręcioła". Od lutego 2007 na antenie radia WAWA prowadził Dźwiękoszczelny Magazyn Jurka Owsiaka, w sierpniu 2008 audycja została przeniesiona do radia Eska Rock. Dzisiaj można słuchać Jurka w każdy poniedziałek po godzinie 20.00 w Antyradiu.

W 2007 roku podjął się stworzenia młodzieżowego kanału O.TV (Owsiak.TV), który był dostępny na platformie cyfrowej n. Dwa lata później stworzył pasmo młodzieżowe dla kanału ZIG ZAP emitowanego w ramach platformy Cyfra +. Jest bohaterem i autorem książek Orkiestra Klubu Pomocnych Serc, czyli monolog - wodospad Jurka Owsiaka, w której zawarty jest wywiad-rzeka prowadzony przez Bartłomieja Dobroczyńskiego, „Listy do Owsiaka” „Przystanek Woodstock”, „Z sercem jak na dłoni, czyli 20 lat grania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” i „Obgadywanie Świata”. Jurek Owsiak jest żonaty od 1976 roku. Razem z żoną Lidią Niedźwiedzką-Owsiak współtworzy Fundację WOŚP. Ma dwie córki – Olę i Ewę oraz wnuczki Maję i Zuzię.
Anna Streżyńska
Minister Cyfryzacji w latach 2015-2018, obecnie CEO MC2 Innovations
Z wykształcenia prawnik, przez całe życie zawodowe zaangażowana w ICT (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Ministerstwo Łączności, Ministerstwo Transportu i Budownictwa, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Centrum Studiów Regulacyjnych, Wielkopolska Sieć Szerokopasmowa, Internet dla Mazowsza, Ministerstwo Cyfryzacji, MC2 Innovations). Od 15 listopada 2005 do 6 maja 2006 - podsekretarz stanu do spraw łączności w Ministerstwie Transportu i Budownictwa. W latach 2006-2012 - Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Od 2012 – 2014 przewodnicząca rady nadzorczej a od 2014 do listopada 2015 prezes zarządu w Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej SA. W marcu 2015 - CEO Internet dla Mazowsza. W latach 2015-2018 Minister Cyfryzacji, przewodnicząca Rady Architektury Informacyjnej Państwa oraz Komitetu Rady Ministrów ds. Cyfryzacji.

W 2008 uhonorowana Nagrodą im. Andrzeja Bączkowskiego (przyznaną za zwalczanie monopolu na rynku telekomunikacyjnym) a w 2010 otrzymała Odznakę Honorową Bene Merito (za sławienie imienia Polski w świecie) z rąk Prezydenta RP. W 2012 otrzymała Nagrodę im. Marka Cara, najwyższe wyróżnienie w sektorze informatyki przyznawane środowiskowo za dokonania w zakresie wdrażania nowych technologii, ze szczególnym uwzględnieniem efektów społecznych działalności nagrodzonej osoby. W 2017 r. CIONET Polska przyznał Ministrowi Cyfryzacji i jego zespołowi nagrodę Digital Excellence Awards 2017 za transformację cyfrową.

Obecnie CEO Grupy Spółek Informatycznych MC2 Innovations, współtwórca i współwłaściciel z Arkadiuszem Szczebiotem marki Carrotspot – platformy HR przyszłości.

https://www.mc2innovations.com/pl/ https://www.linkedin.com/in/annastrezynska/ https://www.facebook.com/StrezynskaAnna/
Andrzej Borczyk
Członek zarządu i Dyrektor Personalny w Grupie Żywiec
Od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.

Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku zarządzał swoim pierwszym zespołem sprzedaży. Następnie kierował działem szkoleń, a w kolejnym kroku objął obowiązki Kierownika Regionalnego Sprzedaży zarządzając sprzedażą na terytorium 1/3 Polski. Później na stanowisku Sales Operations Manager koordynował operacje wspierające dział sprzedaży. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Director. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE.

W 2008 roku Andrzej dołączył do firmy Diageo, gdzie pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę, a następnie także na rynki dystrybucyjne Europy Centralno – Wschodniej. Był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie w całej organizacji.

Pod koniec 2010 roku dołączył do Microsoft na stanowisko Dyrektora HR realizując strategię rozwoju kapitału ludzkiego oraz koordynował szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. W tym czasie Microsoft uzyskiwał każdego roku tytuł Great Place to Work oraz dwukrotnie wygrywał w swoich kategoriach.

Do Grupy Żywiec Andrzej dołączył w kwietniu 2016 roku na stanowisko Dyrektora Personalnego w randze Członka Zarządu. Grupa Żywiec jest częścią globalnego koncernu Heineken, zatrudnia w Polsce ponad 2000 osób, łączy tradycję i innowacyjność, warzy piwo w pięciu browarach i posiada szerokie portfolio doskonale rozpoznawalnych marek.
Prelegenci.
Maja Gojtowska
Ekspert ds. komunikacji w HR
Wierzy, że każda firma powinna traktować swoich kandydatów i pracowników przynajmniej tak dobrze jak klientów. Od ponad 10 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Jest certyfikowanych moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i działaniach wizerunkowych z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście różnych kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Szkoli, występuje publicznie i prowadzi konsultacje. Od 2016 roku na tematy związane w HR pisze na blogu Gojtowska.com. W 2019 roku ukazała się jej debiutancka książka „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”.
Sebastian Drzewiecki
VP & Managing Director, Global Development Center’s at Sabre Corporation
Sebastian Drzewiecki to strateg zarządzania. Od 15 lat kieruje zespołami i rozwojem dużych organizacji w obszarze nowych technologii. Rozwijał firmy od 240 do 700 pracowników, a obecnie jest dyrektorem zarządzającym w Sabre, gdzie kieruje pracą 1500-osobowego centrum.

Sebastian to również inicjator i zaangażowany członek projektów związanych z budowaniem kapitału społecznego. Aktywnie działa w organizacjach wspierających rozwój młodych ludzi i przyszłych liderów, takich jak Technologia w spódnicy, Mentoring Walk https://www.mentoringwalk.pl/, LeadersIN i ABSL. Za zaangażowanie i aktywne wsparcie agendy równości otrzymał tytuł Male Champion of Change.

Po godzinach realizuje autorski projekt „Nowoczesny Lider” https://nowoczesnylider.pl/ - podcast skierowany do managerów, którzy chcą być skutecznymi i inspirującymi liderami. Wspólnie z gośćmi rozmawia o sprawdzonych, konkretnych rozwiązaniach oraz metodach stosowanych przez praktyków zarządzania.
Justyna Kurpierz
EB Menedżer w Capgemini Software Solutions Center
Employer Branding, współpraca z ludźmi, kampanie rekrutacyjno-wizerunkowe, eventy IT to jej żywioł, w którym pracuje już od kilkunastu lat. Wcześniej jako jednoosobowy zespół, a obecnie zarządzając kilkuosobowym zespołem dba o wizerunek Capgemini na wrocławskim i poznańskim rynku pracy. Uważa iż w EB nie sposób się nudzić a ludzie, których ma się wokół, sprawiają że praca to czysta przyjemność.
Anna Waśniowska
Ekspert ds. komunikacji w ING
Dziennikarz w banku! Ciekawa ludzi i świata. Pasjonatka mediów, komunikacji i wywiadów. Ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej. Obecnie odpowiada za współpracę z Grupą ING w zakresie komunikacji wewnętrznej. Pełni rolę redaktor naczelnej magazynu dla pracowników ING Banku Śląskiego wydawanego nieprzerwanie od 1994 roku. Tworzy rozwiązania i projektuje kampanie komunikacyjne. Realizuje także projekty badawcze w zakresie architektury i narzędzi komunikacji, rozpoznawania potrzeb komunikacyjnych, budowania zaangażowania pracowników oraz zarządzania informacją w organizacji. Bierze udział w międzynarodowych projektach komunikacyjnych ING.
Agnieszka Ochód
Ekspertka ds. kultury organizacyjnej w ING
Odpowiedzialna za rozwój kultury organizacyjnej w ING, w tym za pracę z badaniami zaangażowania i zdrowia organizacji oraz działania związane z różnorodnością i włączaniem (D&I). Wspiera rozwój innowacji w ING przez prowadzenie warsztatów. W swojej karierze zawodowej wdrażała strategie komunikacyjne kierowane do ponad 8 tys. pracowników ING i koordynowała globalne projekty komunikacyjne i najważniejsze projekty w organizacji.
Aleksandra Lemańska
Personal Development Manager, Trener, Certified Action Learning Coach
Consultant i Owner w LemanSkills. Absolwentka Psychologii w Zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, szkoły trenerów International Trainer and Facilitation Federation oraz certyfikowanego programu Action Learning WIAL Poland. Na co dzień wspiera rozwój kompetencji i potencjału pracowników, pracuje z managerami i specjalistami w ramach wzmacniania kompetencji społecznych. Wspiera biznes na wszystkich poziomach organizacji w zrozumieniu wzajemnych powiązań oraz tego, jak dbanie o aspekty personalne wpływa na osiąganie celów biznesowych.
Dorota Gotowicka
HR Manager w igus Sp z.o.o.
Odpowiedzialna za tworzenie strategii personalnej oraz koordynację działań rekrutacyjnych, onboardingowych, szkoleniowych, jak i wizerunkowych dla firmy igus. Swoją karierę zawodową miała możliwości rozwijać w dużych korporacjach, między innymi w: Accenture, Manpower oraz RUCH S.A. Z wykształcenia psycholog. Ostatni rok studiów spędziła na Universidad de Malaga w Hiszpanii, poznając kulturę oraz język południowej Hiszpanii. Prywatnie wielbicielka podróży i sportu głównie narciarstwa, snowboardu, gry w golfa oraz jazdy na longboardzie w rożnych zakątkach świata.
Aleksandra Banaszek
Specjalista ds. HR w igus Sp z.o.o.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Polityka Społeczna i studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku HR Bussines Partner . Swoją przygodę z HR rozpoczęła w firmie RUCH S.A. Obecnie Specjalista ds. HR w igus Sp. z o.o. Odpowiada m.in. za kompleksową koordynację procesów rekrutacyjnych oraz szkoleniowych. Współtworzy i realizuje badanie Candidate Experience, badanie zaangażowania pracowników oraz działania z zakresu Employer Brandingu. Interesuje się zmianami zachodzącymi na rynku pracy, w szczególności tymi związanymi z wejściem na rynek pracy Millenialsów. Prywatnie miłośniczka podróży, wielbicielka poznawania nowych smaków oraz sztuki, w tym również sztuki performatywnej.
Warsztaty poprowadzą.
Marcin Prokop
Dziennikarz, laureat m.in. nagrody Wiktor w kategorii Osobowość Medialna
Posiada bardzo dużą zawodową praktykę, zdobywaną zarówno w charakterze osoby zarządzającej (był m.in. redaktorem naczelnym „Machiny“, „Filmu“ i „Przekroju“), piszącej (dziennikarz prasowy w wielu tytułach), działającej w radiu, jak i prowadzącej liczne programy telewizyjne o bardzo różnym charakterze.

Wśród ostatnich sukcesów znajduje się m.in. program telewizyjny „Niezwykłe Stany Prokopa”, w całości wymyślony i wyprodukowany przez Marcina. Dotychczasowe dwa sezony tego podróżniczego show obejrzało do tej pory ponad 14mln widzów!

Marcin jest również autorem kilku bestsellerowych książek, których łączny nakład to ponad 250 tys. egz. (m.in. „Bóg, kasa i rock’n’roll“ oraz „Jego wysokość Longin“).

Prywatnie to pasjonat nowych technologii oraz mega-trendów, kształtujących najbliższą przyszłość. Jest współtwórcą filmu dokumentalnego, zrealizowanego dla TVN, pod tytułem „Człowiek przyszłości”, w którym jego rozmówcami są jedni z najwybitniejszych naukowców na świecie, m.in. profesorowie Harvardu oraz Massachusets Institute of Technology.

Podczas wykładów, Marcin potrafi opowiadać o wszystkich powyższych zagadnieniach kompetentnie i zajmująco, umieszczając fachową wiedzę w kontekście tematów bliskich każdemu - pracy, rozrywki, samorozwoju, zachodzących zmian społecznych.

Każde jego wystąpienie to również swoiste show – w końcu mamy do czynienia ze zwycięzcą w rankingu najlepszych konferansjerów w Polsce wg. miesięcznika Press, nr 9-10/2017
Anna Kędzierska
Psycholog, Trenerka biznesu, Ekspertka wystąpień publicznych
Wystąpienia publiczne to moja codzienność od lat. Wszystkie mają jeden wspólny mianownik – klarowny przekaz, który skutecznie przykuwa uwagę słuchaczy. Moim wyróżnikiem stały się prezentacje wzbogacone odręcznymi wizualizacjami. To sprawdzony prze mnie sposób na opakowanie merytoryki z zakresu kompetencji miękkich. Na zwodowym liczniku mam ponad 10.000 godzin przepracowanych na salach szkoleniowych, 9 lat wystąpień w mediach, dziesiątki projektów webinarowych i prelekcji na konferencjach. Od 4 lat rysuję filmy i prezentacje dla Klientów opowiedz.to. Tworzę również Obrazki do Myślenia.
Maciej Cichocki
Storyteller, Inspirator, Trener biznesu, Ekspert w obszarze zmiany
Tworzę i opowiadam historie, które dają do myślenia. Projektuję narracje wspierające zmiany, skłaniające do refleksji i działania. Pomagam Klientom osiągnąć cele i kreować odczucia. Opowiadanie towarzyszy mi od zawsze. Od 15 lat to mój sposób na życie. W liczbach oznacza to ponad 10.000 godzin pracy na większych i mniejszych scenach, blisko 40 projektów e-learningowych, setki poprowadzonych prezentacji i dziesiątki scenariuszy napisanych dla innych.